تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024
7

جلسه بهداشت و درمان صنعت نفت با مدیران نفت و گاز گچساران

  • کد خبر : 4329
  • 25 مهر 1400 - 9:35
جلسه بهداشت و درمان صنعت نفت با مدیران نفت و گاز گچساران
امید جنوب - جلسه مشترک کارکنان بهداشت و درمان با مدیریت منابع انسانی نفت و گاز به مناسبت هفته سلامت روان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی ، در این جلسه سید حمیدرضا حسینی مدیر منابع انسانی با اشاره به اهمیت بهداشت و درمان در حوزه سلامت روان اظهار نمود: فعالیت شما همکاران پرتلاش در بهداشت و درمان نفت به ویژه در حوزه سلامت روان بر هیچ کس پوشیده نیست . زحمات شما در راستای سلامت کارکنان باعث حفظ سرمایه انسانی و محقق شدن اهداف سازمان در صیانت از تولید پایداردر صنعت می گردد.

حمیدرضا حسینی در ادامه گفت: هماهنگی های لازم و تعامل مابین دو مجموعه نفت و گاز و بهداشت درمان باید با نگاه راهبردی و آینده نگری به مقوله سلامت روان باشد تا با فرهنگ سازی ، سلامت فردی و عمومی را در سازمان بیش از پیش نهادینه کنیم .

سپس سرکار خانم سیده زهرا فاطمی رییس مرکز مشاوره و درمان ضمن خداقوت و آرزوی سلامتی برای کارکنان نفت و گاز ، تعامل این شرکت با بهداشت و درمان صنعت را مثبت ارزیابی نمود و گفت: همان طور که کارکنان عملیاتی و ستادی در خط مقدم تولید خدمت می کنند کادر درمان هم با تلاش شبانه‌روزی برای حفظ و ارتقاء سلامت نیروها از هیچ کوششی دریغ نمی کنند تا با همه توان برای مبارزه با بیماری در حوزه سلامت جسم و روان خدمت رسانی کنند.

فاطمی در ارتباط با فعالیت مرکز مشاوره سلامت روان در بحران کرونا گفت: این مرکز در کنترل استرس و اضطراب های ناشی از بیماری کووید۱۹ فعالیت چشمگیری داشته و پرسنل روانشناسی در این مدت انکال بوده و در مواقع ضروری در خدمت به بیماران بستری یا حتی قرنطینه در منزل حضور پیدا می کردند و فعالیت هایی از جمله ارام سازی. مشاوره بالینی درجهت‌رفع اضطراب و استرس را انجام می دادند.

رئیس مرکز مشاوره و درمان با اشاره به خط تلفن صدای مشاور خاطر نشان کرد : در سال گذشته ،  شرکت بهره برداری نفت و گاز با  کمک در اندازی خط تلفن صدای مشاور ، تبلیغات محیطی ،تهیه بروشورهای علمی ، تحقیقاتی و اختصاص صفحه ای از نشریه الکترونیکی  توسط مدیریت خدمات و روابط عمومی با حمایت مدیرعامل خدمت بزرگی به بهداشت و درمان صنعت  انجام داد که قابل تحسین است.

 وی افزود : در حال حاضر مرکز مشاوره در بخش های روانپزشکی ، روانشناسی ، توانبخشی ، کاردرمانی ، گفتاردرمانی فعالیت می کند و به طور میانگین ماهانه ۸۰ نفر پذیرش می شوند .

در پایان جلسه روسای زیر مجموعه مدیریت منابع انسانی و نماینده روابط عمومی نفت و گاز گچساران با کارشناسان بهداشت و درمان صنعت نفت در خصوص چالش های کارکنان در محیط کار ، سلامت روحی و جسمی به جهت پیشگیری و ایجاد انگیزه و استرس های ناشی از کار به بحث و تبادل نظر پرداختند تا با همکاری در ایجاد یک تعامل دو طرفه، از نظر کیفی واحدهای مختلف نفت و گاز در اجرای سطح سلامت و ایجاد انگیزه بیش از پیش فعالیت کنند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=4329

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.