تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
4

جلسه بررسی مشکلات و رسیدگی به وضعیت حفاری های شرکت آب و فاضلاب در منطقه ۳

  • کد خبر : 13511
  • 30 مرداد 1401 - 20:59
جلسه بررسی مشکلات و رسیدگی به وضعیت حفاری های شرکت آب و فاضلاب در منطقه ۳
امید جنوب - جلسه بررسی مشکلات پیرامون مسائل مرتبط به شهرداری منطقه ۳ و شرکت آب و فاضلاب عصر روز گذشته در دفتر مدیریت شهرداری منطقه ۳ برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از اداره ارتباطات شهرداری منطقه۳، در این جلسه که با حضور سبزواری دادیار محترم شعبه ۴ دادسرای عمومی ، نماینده و مجری محترم طرح شبکه جمع آوری فاضلاب ، حاتمی کاکش مدیر منطقه ۳ و جمعی از مسئولین اجرائی شهرداری اهواز و منطقه حضور داشتند و پیرامون مسائل و مشکلات مرتبط شهرداری و شرکت آب و فاضلاب در اجرای حفاری های گسترده سطح منطقه و رفع مشکل شهروندان گفتگو و برنامه ریزی کردند.

حاتمی مدیر منطقه ضمن خوش آمد گویی به حاضرین و تشکر از برگزاری چنین جلسه ای با ارائه گزارشات مصور در خصوص وضعیت آسفالت معابر و فضای سبز که در اثر حفاری ها و مشکلاتی که برای شهروندان بوجود آمده و همچنین دپو نخاله ها در مسیرها اظهار داشت :
یکی از اساسی ترین موضوعاتی که باعث نارضایتی ساکنین محلات و شهروندان شده و خدمات رسانی شهرداری ها را تحت شعاع قرار می دهد و جود حفاری های گسترده و رها شدن نخاله ها در اطراف مسیرهاست و هدف و درخواست اصلی ما رسیدگی و رفع آن در کوتاهترین زمان ممکن و ساماندهی شهر تا پیش از بازگشایی مدارس است.
در این جلسه طی گفتگوهای دوطرفه به جهت کاهش و به حداقل رساندن معضلات مذکور ، مقرر شد جمع آوری خاک های ناشی از گودبرداری و نخاله های دپو شده در مسیر ساحلی کوی ملت از خیابان یک پاستوریزه تا استخر موج و در ادامه تا بازارچه فاز۴جمع آوری شود ، همچنین مقرر شد طی هفته جاری ضمن بازدید نماینده شرکت آبفا استان از شفت های احداث شده در فضای سبز ، آبفا نسبت به ترمیم جداول پیاده روها و احیاء فضای سبز نیز اقدام نماید.

مدیر منطقه گفت : ترمیم آسفالت نقاطی که توسط شرکت آب و فاضلاب نیز برای اجراء پروژه های حفاری کرده است نیز یکی از مهمترین موضوعات برای رسیدگی است که طی توافقاتی که فی مابین شهرداری و شرکت آبفا وضع گردیده ، مقرر شد مورد ترمیم قرار بگیرد.

گفتنی است : این جلسه در پی بازدید میدانی هفته گذشته دادیار محترم شعبه ۴ دادسرای عمومی و مدیر منطقه از وضعبت حفاری های انجام شده شرکت ا بو فاضلاب از محدوده خدماتی منطقه ۳برگزار شد و تصمیمات و توافقاتی حاصل شده که به زودی اجرائی خواهد شد .

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=13511

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.