تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
4
معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر عنوان کرد

تقویت شبکه امداد و نجات در برنامه امسال هلال احمر کشور

  • کد خبر : 10205
  • 28 فروردین 1401 - 23:14
تقویت شبکه امداد و نجات در برنامه امسال هلال احمر کشور
امید جنوب _ معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در زمان بحران‌ها اقتدار دولت‌ها خود را نشان می‌دهد، گفت: بنابراین باید همه تلاش‌ها را برای تقویت شبکه امداد و نجات انجام دهیم.

دکتر نامدار عبداللهیان در آیین تکریم و معارف مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان که امروز (۲۸ فروردین‌ماه) برگزار شد، با اشاره به ارزش سرمایه‌های انسانی، اظهار کرد: نیروی انسانی با برنامه می‌تواند محور تحولات در یک مجموعه باشد. امروزه جمعیت هلال احمر ایران با تکیه بر نامه‌های متعالی خود قصد دارد حرکت شتاب‌دهنده‌ای جهت کاهش آلام و دردهای بشری بر اساس اصول هفت‌گانه داشته باشد.

به گزارش امید جنوب ، وی افزود: ویژگی‌های جمعیت جمهوری اسلامی از سایر ارگان‌ها متفاوت است؛ بین‌المللی بودن و ارزشی بودن کارها برخی از ویژگی‌های این جمعیت هستند بنابراین ما می‌توانیم در کنار اقداماتی که انجام می‌دهیم، سفیر فرهنگی باشیم.معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر گفت: اصل کار جمعیت هلال احمر بر سرمایه‌های جوان و اتکا دارد.

در سال‌های گذشته به دلیل بی‌تدبیری عده‌ای در حال از دست دادن این سرمایه‌ها بودیم که امروز با داشتن دولت انقلابی، اعتماد به مردم برگشته است.

وی با اشاره به سیاست‌های جمعیت هلال احمر، بیان کرد: تقویت شبکه امداد و نجات، افزایش سرمایه‌های اجتماعی، پیگیری اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، آموزش همگانی بر اساس قوانین بالادستی و ارتقای معیشت جوانان و دواطلبان برخی از سیاست‌های این جمعیت هستند.

عبداللهیان با بیان اینکه در زمان بحران‌ها اقتدار دولت‌ها خود را نشان می‌دهد، گفت: بنابراین باید همه تلاش‌ها را برای تقویت شبکه امداد و نجات انجام دهیم.

برای جلب اعتماد سرمایه‌های اجتماعی باید همدل باشیم و علاوه بر جوان بودن، با برنامه بودن، جهادی کار کردن، صرف زمان زیاد برای حل مشکلات، ایثارگر بودن و نوع نگاه انقلابی نیز در این زمینه بسیار مهم است.

وی با تاکید بر آموزش همگانی به منظور تغییر بینش و رفتار بیان کرد: در جمعیت هلال احمر سعی کرده‌ایم مهارت را جایگزین ارادت کنیم.

معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر با اشاره به تلاش برای رفع مشکلات داوطلبان این جمعیت گفت: امسال سال داوطبان از نظر بهبود وضعیت معیشیتی و انجام وظایف قانونی‌مان در این زمینه خواهد بود.

وی با بیان اینکه با نمایندگان مجلس شورای اسلامی تعامل خوبی داریم، گفت: مجلس شورای اسلامی در بودجه سال ۱۴۰۱ حمایت بودجه‌ای خوبی از جمعیت هلال احمر داشته که این موضوع، نشان‌دهنده همدلی نمایندگان‌ مجلس با این نهاد است.

عبداللهیان بیان کرد: مقام معظم رهبری از راهیان نور به عنوان معدن طلا یاد می‌کند که باید استخراج شود بنابراین خدمت در چنین استانی بسیار مهم است دارد.

وی با تقدیر از تلاش‌های دکتر خدادادی، خطاب به سرپرست جدید جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: از آقای شعبانی می‌خواهم همراهی خوبی با هیات مدیره داشته باشد. در این مراسم وحید شعبانی به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر خوزستان معارفه و از زحمات علی خدادادی مدیرعامل پیشین این جمعیت تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=10205

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 9انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.