تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
6
با توجه به تصمیمات اتخاذ شده شورای ترافیک شهر اهواز؛

تغییر ساعت کاری ادارات و دستگاه های اجرایی اهواز از یکم آبان ماه

  • کد خبر : 14531
  • 01 آبان 1401 - 13:00
تغییر ساعت کاری ادارات و دستگاه های اجرایی اهواز از یکم آبان ماه
امید جنوب- با توجه به تصمیمات اتخاذ شده شورای ترافیک شهر اهواز به منظور روان سازی ترافیک، ساعت آغاز به کار ادارات و دستگاه های اجرایی سطح شهرستان تا پایان آبان‌ماه از 8 صبح لغایت 16 خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، به نقل از استانداری خوزستان؛ با توجه به تصمیمات اتخاذ شده شورای ترافیک شهر اهواز به منظور روان سازی ترافیک، ساعت آغاز به کار ادارات و دستگاه های اجرایی سطح شهرستان تا پایان آبان‌ماه از ۸ صبح لغایت ۱۶ خواهد بود.

براساس این تصمیمات فعالیت ادارات، دستگاه های اجرایی، شرکت ها، دانشگاه ها، دانشکده ها، موسسات عمومی غیردولتی، مراکز آموزش عالی و موسسات آموزشی سطح شهرستان اهواز از یکم آبان تا ۳۰ آبان ۱۴۰۱ از ساعت ۸ صبح آغاز و ساعت ۱۶ به پایان می رسد.

همچنین فعالیت مراکز امدادی، عملیاتی، بهداشتی، اورژانس ۱۱۵، آتش نشانی ها، بیمارستان ها، و بخش های عملیاتی دارای نوبت کاری، تولیدی و ارائه دهنده خدمات شهری و شهرداری ها بدون تغییر و به روال سابق است.

لازم به ذکر است؛ ساعت کار بانک ها بر اساس تصمیمات شورای هماهنگی بانک های استان است.

گفتنی است؛ پیش از این به علت بازگشایی مدارس و به منظور روان سازی ترافیک، ساعات فعالیت ادارات، دستگاه های اجرایی، شرکت ها، دانشگاه ها، دانشکده ها، موسسات عمومی غیردولتی، مراکز آموزش عالی و موسسات آموزشی سطح شهرستان اهواز در مهرماه از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۵:۳۰ اعلام شده بود که ساعات فعالیت در آبانماه ساعت ۸ صبح آغاز و ساعت ۱۶ به پایان می رسد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=14531

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.