تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024
5

تعامل و همکاری بیش از پیش مجموعه ارتش با شورای شهر اهواز

  • کد خبر : 11280
  • 09 خرداد 1401 - 13:38
تعامل و همکاری بیش از پیش مجموعه ارتش با شورای شهر اهواز
امید جنوب- سرهنگ علیرضا قاسمی جانشین عقیدتی سیاسی قرارگاه ارتش در منطقه جنوب غرب نزاجا و حجت الاسلام محمد خاکی هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی ارتش در خوزستان با سیاوش محمودی رئیس شورای شهر اهواز دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، سرهنگ علیرضا قاسمی جانشین عقیدتی سیاسی قرارگاه ارتش در منطقه جنوب غرب نزاجا و حجت الاسلام محمد خاکی هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی ارتش در خوزستان با سیاوش محمودی رئیس شورای شهر اهواز دیدار کردند.

حجت الاسلام محمد خاکی در این نشست که پیش از ظهر امروز دوشنبه ۹ خرداد برگزار شد ابتدا به همکاری و تعامل بیشتر با شورای شهر اشاره و اظهار کرد: شورای شهر یقین داشته باشد در مجموعه فرهنگی ارتش و به طور کلی ارتش هر جایی که نیاز به همکاری ما باشد، همچون گذشته با جدیت تمام پای کار هستیم و هر آنچه که از دستمان برآید را انجام خواهیم داد.

سیاوش محمودی در این نشست گفت: از ابتدا سعی بر تقویت ارتباط با مجموعه ارتش را داشته ایم و الحق و الانصاف این مجموعه در حوزه های مختلف کمک بسیاری به شهر اهواز کرده است.

وی افزود: انشالله در سایر حوزه ها هم به شهر اهواز در جهت توانمند سازی مشارکت و کمک لازم را داشته باشد و شورا و شهرداری آمادگی کامل را برای همکاری بیشتر با مجموعه ارتش دارد و در هیچ جایی کوتاهی نخواهد کرد.

محمودی تصریح کرد: ارتش در زمینه مسائل فرهنگی و اجتماعی ظرفیت بسیار بالایی دارد، افرادی که مستقیما در خود مجموعه هستند و آنهایی که در حوزه های مختلف حضور دارند می تواند مثمرثمر باشند و این همکاری تداوم داشته باشد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=11280

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.