تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
4
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز:

تدوین برنامه های استراتژیک به منظور ساماندهی زباله و نخاله های سطح شهر اهواز

  • کد خبر : 11267
  • 08 خرداد 1401 - 20:13
تدوین برنامه های استراتژیک به منظور ساماندهی زباله و نخاله های سطح شهر اهواز
امید جنوب- محمود ثابت قدم، اظهار کرد: برای جمع آوری زباله و نخاله های پراکنده سطح شهر اهواز جهت پاکیزگی و نظافت شهری برنامه مشخصی در معاونت خدمات شهری تهیه و تدوین شده است.

محمود ثابت قدم، اظهار کرد: برای جمع آوری زباله و نخاله های پراکنده سطح شهر اهواز جهت پاکیزگی و نظافت شهری برنامه مشخصی در معاونت خدمات شهری تهیه و تدوین شده است.

وی افزود: به دستور معاون خدمات شهری شهرداری اهواز بنا شد تا نخاله های سرگردان توسط ماشین های روبازی که که در قراردادهای خدمات شهری هستند و نخاله و آشغال های سطح شهر را جمع آوری می کنند به مکان معینی منتقل شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز گفت: در این خصوص دو ایستگاه میانی تعریف شده است، یکی ایستگاه میانی غرب اهواز که در مجاورت کشتارگاه و دیگری ایستگاه میانی شرق اهواز کنار سازمان عمران شهرداری است.

ثابت قدم ادامه داد: زباله و نخاله هایی که در این دو ایستگاه تخلیه می شوند ابتدا تفکیک اولیه صورت می گیرد و سپس باقیمانده ها به محل دفن زباله شهر منتقل و ساماندهی می شوند.

وی یادآور شد: امید است با این فرآیند و برنامه ریزی صورت گرفته شاهد این باشیم که فضای پاکیزه و سیمای شهری بهتری داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=11267

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.