تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
7

تجلیل از آزادگان مدیریت تدارکات و امورکالای مناطق نفتخیز جنوب

  • کد خبر : 13444
  • 29 مرداد 1401 - 11:48
تجلیل از آزادگان مدیریت تدارکات و امورکالای مناطق نفتخیز جنوب
امید جنوب- به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن، طی مراسمی از آزادگان مدیریت تدارکات و امورکالای شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز، به‌مناسبت ۲۶ مرداد ماه سـالروز بازگشت آزادگان به میهن، با ابتکار مدیریت تدارکات و امور کالا مناطق نفت‌خیز جنوب، از آزادگان سرافراز مجموعه مدیریت تدارکات و امور کالا با همکاری روابط عمومی مناطق، تجلیل شد.

 در ابتدای این مراسم، چند تن از آزادگان شاغل و بازنشسته حاضر در نشست به بیان خاطراتی از دوران اسارت خود و مسائل پیرامون صنعت نفت پرداختند.

در ادامه این نشست یوسف مزرعه فرد، مدیر تدارکات و امور کالا در سخنانی با اشاره به دلاورمردی آزادگان که در راستای عزت و اعتلای ایران اسلامی از خود گذشتند، این روز را به محضر ایثارگران و خانواده معظم آنان تبریک گفت و برای همکاران آزاده مدیریت تدارکات و امور کالا توفیق تداوم خدمت گذاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی را از درگاه پروردگار متعال مسألت نمود.

در پایان از آزادگان سرافراز آقایان خالد واحدی، عبدالرضا حمیدی و عادل عبادی باحضور مدیران ارشد مدیریت کالا با تقدیم لوح تقدیر و هدایایی تجلیل و تکریم به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=13444

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.