تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
3

تأکید مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بر توسعه و گسترش فضای سبز

  • کد خبر : 15618
  • 10 اسفند 1401 - 14:42
تأکید مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بر توسعه و گسترش فضای سبز
امید جنوب - مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در بازدید در نهالستان های شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بر توسعه فضای سبز تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نفتخیز، به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مهندس علیرضا دانشی در پایان جلسه پیش بینی بهره دهی چاه های نفت، تولید، توزیع و تزریق گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از نهالستان های احداث شده و در دست احداث این شرکت که با نظر و دستور ایشان اجرا گردیده است بازدید و از نزدیک فعالیت های تولید ۲۰۰۰۰۰ اصله نهال را در این نهالستان ها مشاهده کرد.
وی ضمن تقدیر از دست اندرکاران این اقدام، آنرا عملی مثبت و ارزنده در جهت تحقق اهداف و برنامه های صنعت نفت در توسعه فضای سبز محیط های پیرامونی تأسیسات نفتی به‌منظور کاهش آلایندگی ها و تلطیف هوا عنوان کرد .
لازم به توضیح است متعاقب بازدید پیشین مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از شهرستان مسجدسلیمان و توصیه وی به استفاده از ظرفیت های درونی برای توسعه فضای سبز، عملیات ساخت نهالستان بزرگ با ظرفیت تولید و تکثیر سالانه ۲۰۰۰۰۰ اصله گونه های بومی و سازگار با اقلیم این شهرستان، در دستور کار مدیریت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان قرار گرفت و عملیات ساخت این نهالستان ها با استفاده از توانمندی درون سازمانی آغاز و در مرحله تولید نشاء از درختان سازگار می باشد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=15618

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.