تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 23 شوال 1445 Wednesday, 1 May , 2024
5

برگزاری نشست پرسش و پاسخ جهت رفع مشکل مسکن کارکنان

  • کد خبر : 16790
  • 04 مرداد 1402 - 11:16
برگزاری نشست پرسش و پاسخ جهت رفع مشکل مسکن کارکنان
امیدجنوب - با حضور دکتر فرهاد گلبرگ مشاور معاون وزیر در امور تأمین مسکن کارکنان وزارت نفت در نمازخانه حضرت ولیعصر (عج) ستاد مرکزی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز، در جلسه ای که امروز سه شنبه ۳ مردادماه ۱۴۰۲ با حضور دکتر فرهاد گلبرگ مشاور معاون وزیر در امور تأمین مسکن کارکنان وزارت نفت در نمازخانه حضرت ولیعصر (عج) ستاد مرکزی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد؛ جزئیات و ابهامات طرح تازه تأمین مسکن کارکنان و بازنشستگان صنعت نفت تشریح  و به پرسش های کارکنان پاسخ داده شد.

در این نشست دکتر گلبرگ مشاور معاون وزیر در امور تأمین مسکن کارکنان وزارت نفت ضمن تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان مراتب قدردانی خود را از حمایت ها  و پیگیری های مهندس دانشی  مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در خصوص تأمین مسکن کارکنان به جا آورد.

دکتر گلبرگ به عنوان نماینده وزارت نفت در وزارت مسکن و شهرسازی تصریح کرد: سامان دهی وضعیت مسکن کارکنان نیازمند یک عزم جدی و اقدام عاجل خواهد بود؛ لذا در عقب ماندگی های پیش آمده در این بخش، بر اساس ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن، به منظور بهره مندی شاغلان و بازنشستگان صنعت نفت از طرح نهضت ملی مسکن، تفاهم نامه های لازم با وزارت راه و شهرسازی منعقد شده که مشمولین می توانند با ثبت نام در سامانه جامع ملی مسکن از مزایای این طرح بهره مند شوند.

وی در ادامه با تشریح کامل نحوه ثبت نام، تعهدها، نحوه تخصیص زمین و تشریح ابهام های طرح، در فضایی صمیمانه و با حوصله به سوالات شفاهی و مکتوب حاضرین در خصوص وضعیت مسکن کارکنان این شرکت پاسخ داد.

شایان ذکر است در جلسه مذبور تعدادی از مدیران و مشاوران ارشد مناطق به اتفاق شمار قابل توجهی از کارکنان سازمان حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=16790

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.