تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
6

برگزاری نشست هم اندیشی مدیران ارتباطات سازمان‌های تابعه خدمات شهری شهرداری اهواز

  • کد خبر : 11063
  • 01 خرداد 1401 - 18:24
برگزاری نشست هم اندیشی مدیران ارتباطات سازمان‌های تابعه خدمات شهری شهرداری اهواز
امید جنوب- به گزارش سایت شهرداری اهواز، نشست هم اندیشی مدیران ارتباطات سازمان‌های تابعه خدمات شهری شهرداری اهواز با حضور معاون و مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و مدیران ارتباطات، بعد از ظهر امروز 31 اردیبهشت برگزار شد.

  به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از سایت شهرداری اهواز، نشست هم اندیشی مدیران ارتباطات سازمان‌های تابعه خدمات شهری شهرداری اهواز با حضور معاون و مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و مدیران ارتباطات، بعد از ظهر امروز ۳۱ اردیبهشت برگزار شد.

در این نشست علی اصغر اسدالهی معاون خدمات شهری، برگزاری این نشست را به فال نیک گرفت و خواستار انتشار خبرهای سازمان‌های تابعه با هماهنگی و نظم بیشتر شد و در این خصوص بر ایجاد امید و انگیزه در راستای تولید و محتوا مبنی بر اقداماتی که انجام می شود نیز شد.

همچنین در ادامه امیر آهن جان‌ مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز ضمن تقدیر از زحمات و تلاش مدیران روابط عمومی خواهان هماهنگی و تلاش بیش از پیش میان مدیران روابط عمومی در راستای تولید و محتوا، انعکاس و انتشار به موقع اخبار شد.

لازم به ذکر است در این نشست، رئیس اداره رسانه شهرداری و مدیران روابط عمومی سازمان های (مدیریت پسماند، خدمات موتوری، میادین و خدمات شهری) حضور داشتند که در پایان نسبت به چالش های موجود به گفتگو پرداختند و موارد مورد نیاز با هدف ساماندهی اخبار بررسی و تصویب شد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=11063

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.