تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
2

برگزاری جلسه پیش بینی تولید و بهره برداری از چاه ها و میادین نفتی در شرکت نفت و گاز اروندان

  • کد خبر : 14494
  • 21 مهر 1401 - 10:45
برگزاری جلسه پیش بینی تولید و بهره برداری از چاه ها و میادین نفتی در شرکت نفت و گاز اروندان
امید جنوب - جلسه پیش بینی تولید و بهره دهی چاه ها و میادین نفتی ظهرامروز (دوشنبه 18 مهر 1401) با حضور مهندس عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، مدیران میادین نفتی، مدیران واحد ها و کارشناسان فنی در کمپ منطقه دارخوین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، جلسه پیش بینی تولید و بهره دهی چاه ها و میادین نفتی با بحث های کارشناسی در مورد نگهداشت و افزایش تولید از میادین دارخوین آزادگان شمالی و جنوبی در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ آغاز شد.

نشست  پیش بینی و بررسی ۶ ماهه اول تولید و چگونگی افزایش برداشت از چاه ها و میادین نفتی ظهرامروز (دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱) با حضور مهندس عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و کلیه مدیران و روسای فنی ، عملیاتی و ستادی در کمپ کارخانه منطقه دارخوین برگزار شد.

در این جلسه مهندس عذاری اهوازی ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت و میلاد پیامبر نبی اکرم (ص) بر استفاده و به کارگیری شرکت های داخلی و دانش بنیان جهت تعمیرو راه اندازی چاه های میدان مشترک آزادگان جنوبی تاکید کرد و در ادامه افزود: در مقایسه با به کارگیری شرکت های خارجی با صرف هزینه های کمتر توانستیم توان تولید میدان آزادگان جنوبی را به شکل قابل توجهی افزایش دهیم.

وی  در همین خصوص ادامه‌داد ؛ قطعا افزایش ظرفیت تولید ۱۸ درصدی نتیجه تلاش و کوشش همکاران پرتلاشمان در واحدهای عملیاتی بوده و از تک تک این عزیزان تقدیر و تشکر می نمایم .

در ادامه جلسه در خصوص موانع و ملزومات تولید مطالبی از سوی مدیر،روسا و کارشناسان اداره مدیریت فنی و سایر مدیریت ها مطرح و به بحث و گفتگو پرداخته شد و تصمیمات لازم جهت تحقق اهداف تولید پیش بینی شده اتخاذ گردید.

همچنین در این جلسه دستاوردهای برجسته شرکت نفت و گاز اروندان شامل صرفه جویی در کاهش هزینه های ارسال نفت به یکی از واحدهای تولیدی مطرح شد و مقرر گردید که میزان نفت ارسالی به این واحد و چگونگی ادامه کار با این مرکز پیگیری هایی انجام پذیرد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=14494

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.