تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
4

برگزاری آیین امضای قرارداد میان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت صنایع الکترونیک شیراز

  • کد خبر : 16615
  • 22 خرداد 1402 - 11:31
برگزاری آیین امضای قرارداد میان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت صنایع الکترونیک شیراز
امید جنوب- آیین امضای قرارداد پروژه اصلاح، آماده سازی و توپکرانی هوشمند 10 رشته خط لوله 16 اینچ میان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت صنایع الکترونیک شیراز از زیر مجموعه های شرکت صاایران وابسته به وزارت دفاع برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، این پیمان که توافق اولیه آن در در بیست‌ و هفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی کلید خورده بود در روز یکشنبه (۲۱ خرداد ۱۴۰۲) در نشستی که به میزبانی مناطق نفتخیز جنوب در اتاق سمینارهای دفتر مدیرعامل برگزار گردید، با امضای مهندس علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و مهندس علیرضا عابدی مدیرعامل شرکت صنایع الکترونیک شیراز نهایی شد.

در آیین امضا و مبادله این سند همکاری که با حضور مدیر مهندسی و ساختمان، مشاور مدیرعامل در امور سرمایه گذاری، رئیس امور حقوقی و قراردادها، رئیس فنآوری اطلاعات و ارتباطات، رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و اعضای هیئت مدیره شرکت صنایع الکترونیک شیراز برگزار شد، مهندس دانشی پس از خیر مقدم و گرامی داشت مهمانان به جایگاه راهبردی و نقش بی بدیل قریب به ۳۰ هزار کیلومتر خطوط لوله انتقال نفت و سیالات جانبی مناطق و اهمیت نگهداشت آنها پرداخت.

مهندس دانشی افزود: پس از اعمال تحریم های ظالمانه، صنعت نفت چند سالی فاقد توپک های هوشمندی بود که از خارج تهیه می شد؛ لذا در دولت حاضر، مطالعه فراوان و رایزنی کارشناسان مناطق با کارشناسان وزارت دفاع منتج به آن شد که ۱۰ رشته از خطوط لوله ۱۶ اینچ این شرکت جهت پایش و بهسازی در اختیار شرکت صنایع الکترونیک شیراز قرار گیرد؛ و چنانچه دانش فنی مناسب حاصل شود، این میزان افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: هدف اصلی صنعت نفت حمایت از توانمندی های داخلی در همه زمینه ها خواهد بود که از این طریق بتوانیم اقدامی موثر در جهت اعتلای کشور صورت دهیم؛ لذا در این مسیر صنعت نفت و دیگر سازمانها پیگیر یک هدف واحد خواهند بود تا در نهایت مانع خروج سرمایه از کشور شده و در صورت اکتساب توانمندی در این زمینه چه بسا شاهد ورود ارز و سرمایه به درون کشور باشیم. ما تلاش خود را در این مسیر قرار داده که با به پای کار آوردن عزم و اراده ملی، به عنوان سربازان انقلاب، در بی اثر ساختن تحریم ها، دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کنیم.

 در ادامه این نشست مهندس عباس رضایی رئیس فنآوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در سخنانی اجمالی به تبیین توانمندیهای شرکت صنایع الکترونیک شیراز در حوزه تامین نرم افزارها و سخت افزارهای تخصصی زیر نظر وزارت دفاع پرداخت و صرفه جویی اقتصادی و منافع ملی این قبیل قراردادها را قابل توجه ارزیابی کرد.

در پایان پس از سخنان مهندس علیرضا عابدی مدیرعامل شرکت صنایع الکترونیک شیراز در معرفی و پیشینه این شرکت، قرارداد حاضر با امضای مدیران عامل دو شرکت رسمیت یافت.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=16615

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.