تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
9

با هدف ایجاد نشاط در بین کارمندان؛ رقابت ۹٠ نفر در مسابقات نفت و گاز مارون

  • کد خبر : 14023
  • 12 شهریور 1401 - 10:51
با هدف ایجاد نشاط در بین کارمندان؛ رقابت ۹٠ نفر در مسابقات نفت و گاز مارون
امید جنوب - ۹۰ شرکت کننده به مناسبت روز کارمند و هفته دولت در قالب مسابقات کارگری، در شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون با یکدیگر به رقابت پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از ایسنا ، یدالله پیامنی مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، اظهارکرد: به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت روز کارمند یک دوره مسابقات فوتبالدستی، دارت و تیراندازی در ۲ بخش بانوان و آقایان جهت بالا بردن سطح روحیه و نشاط در بین کارکنان در شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون برگزار شد.

وی افزود: در پایان مسابقات فوتبالدستی، شهرام قربانپور و رضا کریم پور عنوان نخست را به خود اختصاص دادند، سید عباس حسینی مهر و رضا شکرخدایی دوم شدند و ایرج حسنی فر و عبداله ایگدری مقام سوم را به کسب کردند. 

مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون بیان کرد: در رشته دارت، مصطفی کعبی قهرمان شد، عباس سلجوقی مقام دوم را کسب کرد و حمید حاجتی مقام سوم را به خود اختصاص داد. در رشته تیراندازی بخش تپانچه نیز رضا تیموری قهرمان شد، محمد آرمانفر عنوان دوم را به خود اختصاص داد و تادر شعیبی در جایگاه سوم ایستاد و در بخش تفنگ بادی  سروش صیفوری اول شد، احمد آلبوشوکه در رده دوم قرار گرفت و مسعود علیزاده سوم شد. 

وی با بیان این که ۹۰ نفر در دو بخش بانوان و آقایان با هم به رقابت پرداختند، به برترین های بخش بانوان اشاره کرد و گفت: در رشته فوتبالدستی، فروغ سهرابی نیا و عفت جراحی مقام اول را کسب کردند، زینب مهمدی و سهیلا ابراهیمی دوم شدند و نسترن حلالی و نازان صبری نظر زاده عنوان سوم را از آن خود کردند. در رشته تیراندازی نیز لیدا غلامپور کوراوند، خدیجه شیخ زائری و نسترن حسین شوشتری به ترتیب اول تا سوم شدند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=14023

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.