تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024
3

بازسازی و بهسازی حدود ۱۰ میلیارد تومانی خوابگاه‌های دانشگاه شهید چمران اهواز

  • کد خبر : 14301
  • 23 شهریور 1401 - 16:37
بازسازی و بهسازی حدود ۱۰ میلیارد تومانی خوابگاه‌های دانشگاه شهید چمران اهواز
امید جنوب - معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز اقدامات این دانشگاه را برای بازگشایی تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از ایسنا ، دکتر محمد بهبهانی ، با اشاره به جزئیات تجهیز و بازسازی خوابگاه‌های دانشجویی، اظهار کرد: به مدت دو سال خوابگاه ها به دلیل کرونا دایر نبودند در نتیجه خوابگاه‌ها نیاز به کارهای اساسی داشتند و با توجه به اینکه بازگشایی دانشگاه صد درصدی است، در طول دو ماه اقدامات اساسی انجام شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای آماده سازی خوابگاه‌ها، افزود: نصب موکت اتاق‌ها و سالن‌های مطالعه به متراژ حدود  ۱۵ هزار متر مربع، بازسازی و نوسازی سرویس‌های بهداشتی بلوک‌های ۵ تا ۸ خوابگاه حضرت معصومه، بازسازی دیوارهای خوابگاه دختران، بازسازی راهروهای بتنی محفظه خوابگاه‌ها، بهسازی شبکه فاضلاب در خوابگاه‌های دختران و پسران، رنگ آمیزی، تخریب و تعمیر کانال های تاسیسات محوطه خوابگاه دختران، سرویس حدود ۶۵۰ دستگاه کولر، سم پاشی سلف سرویس دانشگاه، تعویض شیرآلات سراهای دانشجویی و خرید دو دستگاه کانتر توزیع غذا برای خوابگاه پسرانه شهید علم الهدی از جمله اقدامات انجام شده برای بازگشایی خوابگاه‌های دانشجویی در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ است.

معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به اعتبار در نظر گرفته شده برای بهسازی خوابگاه‌های دانشجویی نیز گفت: حدود ۱۰ میلیارد تومان برای بهسازی و تعمیر خوابگاه‌های دانشجویی هزینه شد. در بحث بهسازی خوابگاه‌ها کار بزرگی انجام شده و در زمان کوتاه و تنها  ۴۵ روز این اقدامات انجام شد، درحالی‌که زمان حدود دو ساله نیاز داشت.

بهبهانی در پایان گفت: در حال حاضر حدود هزار و ۳۰۰ دانشجو در خوابگاه‌ها اسکان داده شده‌اند، البته ظرفیت بیش از این تعداد است. به جرات می‌توان گفت دانشگاه شهید چمران اهواز از نظر ظرفیت خوابگاهی یکی از بهترین دانشگاه‌ها است. تمام تلاش ما بر این است که تعداد زیادی از دانشجویانی که حتی شرایط اسکان در خوابگاه را ندارند، اسکان دهیم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=14301

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.