تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
5

بازدید مشترک شهردار کلانشهر اهواز و مدیر عامل شرکت نفت و گاز کارون از وضعیت بلوار نفت و حاشیه پل ولایت در منطقه ۳

  • کد خبر : 14188
  • 19 شهریور 1401 - 16:40
بازدید مشترک شهردار کلانشهر اهواز و مدیر عامل شرکت نفت و گاز کارون از وضعیت بلوار نفت و حاشیه پل ولایت در منطقه ۳
امید جنوب - شهردار کلانشهر اهواز به همراه مدیر منطقه 3 و همچنین مدیر عامل شرکت نفت و گاز کارون از وضعیت حاشیه بلوار نفت و محل اجرائی احداث دیوار در این بلوار بازدید کرد .

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از اداره ارتباطات شهردرای منطقه ۳، صبح امروز رضا امینی شهردار اهواز با حضور مهندس شهرویی مدیرعامل شرکت نفت و گاز کارون و حاتمی مدیر منطقه ۳ از وضعیت بلوار نفت و همچنین مسیر منتهی به پل ولایت و جاده دسترسی و ارتباطی بلوار نفت تا پل ولایت بازدید بعمل آورد.

شهردار اهواز با اشاره به اهمیت و ضرورت رسیدگی هرچه سریعتر به وضعیت نخاله های شهری و ساماندهی آنها و همچنین ایجاد سازوکار مناسب برای برخورد و مقابله با متخلفین شهری در تخلیه نخاله های ساختمانی در حاشیه معابر شهری گفت: متاسفانه یکی از مهمترین مواردی که باعث نابسامانی و نازیبائی شهر اهواز شده معضل نخاله های ساختمانی است که می بایست با برنامه ریزی جدی و درست در مسیر کاهش و رفع آنها پیش برویم .

وی با اشاره به ضرورت همکاری و تعامل کلیه دستگاه ها و شرکت های در حال فعالیت برای رسیدگی به وضعیت شهر به ویژه معضل نخاله های ساختمانی گفت: به عنوان شهردار و متولی اصلی رسیدگی به شهر امیدواریم با هماهنگی بوجود آمده فی مابین شهرداری و شرکت نفت و گاز کارون بخشی از مشکلات بصری این مقطع با اجرای دیوار کشی و ادامه و توسعه دیوار فعلی و موجود، حل و از هنجارشکنی برخی افراد در تخلیه ضایعات ساختمانی تا حد ممکن جلوگیری بعمل آید.

امینی پس از این بازدید با حضور در مسیر شهیدان خادم سیدالشهداء از سمت منطقه ۳ و مسیر منتهی به پل ولایت، از وضعیت دپو نخاله های ساختمانی این محل نیز بازدید داشت و تاکید کرد: ساماندهی نخاله های این معبر جهت بازگشایی و در دسترس قرار گرفتن مسیر حد فاصل بلوار نفت به ورودی کوی نفت و کاهش طول مسیر و سفر درون شهری برای شهروندان باید در دستور کار ویژه قرار گیرد.

برپایه این گزارش طی ماه های اخیر عملیات گسترده پاکسازی، نخاله برداری و تسطیح دو نقطه یاد شده با اقدامات وسیع این شهرداری و همکاری شرکت نفت با در اختیار قرار دادن ماشین آلات، صورت پذیرفته است.

گفتنی است احداث دیواره در حاشیه بلوار نفت و توسعه فضای سبز حاشیه ای آن از جمله اقدامات مشترک در حال انجام است که از امروز عملیات اجرائی تسطیح و بیس ریزی برای احداث دیواره شرکت نفت آغاز شده است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=14188

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.