تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024
3

بازدید شهردار اهواز و مدیرعامل شرکت نفت و گاز کارون از محل احداث دیوار مجاور بلوار نفت

  • کد خبر : 14236
  • 21 شهریور 1401 - 20:35
بازدید شهردار اهواز و مدیرعامل شرکت نفت و گاز کارون از محل احداث دیوار مجاور بلوار نفت
امید جنوب - شهردار کلان‌شهر اهواز و مدیرعامل شركت بهره برداری نفت و گاز کارون روز شنبه 19 شهریورماه از محل احداث دیوار در مجاورت بلوار نفت بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون ، شهردار کلان‌شهر اهواز و مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون ضمن بازدید از محل احداث دیوار در حد فاصل جاده ورودی مجموعه صنعتی شماره ۲ اهواز تا دیوار مجاور کریدور خطوط لوله نفت و گاز در بلوار نفت، روند اجرای این طرح را مورد بررسی قرار دادند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در این خصوص اظهار داشت: عملیات اجرایی این طرح که شامل ۶۰۰ متر دیوار بتنی پیش ساخته است، در هفته دولت آغاز شد و طبق برنامه، ان شاء الله نیمه مهرماه تکمیل و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گفته مهندس شهرویی، ممانعت از تخلیه نخاله های ساختمانی، زیباسازی منظر شهری و صیانت از اراضی تحصیلی شرکت ملی نفت از جمله اهداف اجرای این طرح می باشد.

آقای شهرویی در این بازدید، بر حساسیت و فوریت مدیریت معضل دفع نامناسب و انباشت نخاله های ساختمانی در سطح کلان شهر اهواز به ویژه اطراف ورودی های ناحیه صنعتی کارون که منجر به مختل شدن رفت و آمد کارکنان به این مجموعه ستادی-عملیاتی شده است، تأکید کرد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز کارون همچنین در بخش دیگری از این بازدید، ضمن تاکید بر ارتقای استانداردهای زیست‌محیطی و توسعه فضای سبز کلان شهر اهواز، برای همکاری با شهرداری در اجرای طرح های درختکاری و ایجای کمربند سبز اطراف تأسیسات نفت و گاز اعلام آمادگی کرد.

در این بازدید علاوه بر رضا امینی و حسن شهرویی، بهزاد صالح بیگی مشاور و نماینده مدیر عامل مناطق نفتخیز جنوب، فرزین حاتمی کاکش شهردار منطقه ۳ اهواز و وحید زارع مدیرعملیات شرکت نفت و گاز کارون نیز حضور داشتند.

شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در کنار وظیفه ذاتی خود در تولید صیانتی، پیشگام در خدمات رسانی به محیط پیرامون تأسیسات در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی می باشد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=14236

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.