تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
3

بازدید شهردار اهواز از نحوه اجرای لوله گذاری شبکه دفع آبهای سطحی و تقاطع غیر همسطح میدان دانشگاه ( شهید قربانی )

  • کد خبر : 14194
  • 20 شهریور 1401 - 17:14
بازدید شهردار اهواز از نحوه اجرای لوله گذاری شبکه دفع آبهای سطحی و تقاطع غیر همسطح میدان دانشگاه ( شهید قربانی )
امید جنوب - بخش اعظمی از رفع مشکل آبهای سطحی این منطقه به افتتاح پروژه تقاطع غیر همسطح میدان دانشگاه ( شهید قربانی ) مربوط می شود و قطعا با اتمام آن کارهای اساسی برای رفع این موضوع انجام می شود زیرا هدف جلب رضایت شهروندان اهواز است و در این راستا تمام تلاش خود را به کار می بندیم .

    به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از اداره ارتباطات معاونت فنی وعمرانی شهرداری اهواز، رضا امینی شهردار اهواز و پرویز حسینی معاون فنی و عمرانی در بازدید از دو پروژه اجرای لوله گذاری شبکه دفع آبهای سطحی مسیر دانشگاه چمران تا رودخانه کارون و تقاطع غیر همسطح میدان دانشگاه ( شهید قربانی ) گفت: تلاش ما بر رفع مشکل آبهای سطحی منطقه (لشکر آباد ) است و حضور ما بعنوان شهرداری اهواز بر نحوه اجرای لوله گذاری شبکه دفع آبهای سطحی به طور مستمر صورت می گیرد.


امینی افزود: بخش اعظمی از رفع مشکل آبهای سطحی این منطقه به افتتاح پروژه تقاطع غیر همسطح میدان دانشگاه ( شهید قربانی ) مربوط می شود و قطعا با اتمام آن کارهای اساسی برای رفع این موضوع انجام می شود زیرا هدف جلب رضایت شهروندان اهواز است و در این راستا تمام تلاش خود را به کار می بندیم .


وی در بخش دیگری از سخنانش به پروژه تقاطع غیر همسطح اشاره کرد وگفت: در حال حاضر این پروژه ۷۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و سعی بر این است تا در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=14194

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.