تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
2

بازدید بازرس ویژه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از زیرساخت‌های پایانه مرزی شلمچه

  • کد خبر : 13500
  • 30 مرداد 1401 - 20:03
بازدید بازرس ویژه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از زیرساخت‌های پایانه مرزی شلمچه
امید جنوب - محمدامین سعیدی" بازرس ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه "ارسلان غمگین" مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خوزستان و رئیس شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه های حوزه وزارت متبوع، از محل موکب این وزارتخانه  در پایانه مرزی شلمچه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، ظهر امروز یکشنبه ۳۰ امرداد ۱۴۰۱؛  “محمدامین سعیدی” بازرس ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه “ارسلان غمگین” مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خوزستان و رئیس شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه های حوزه وزارت متبوع، از محل موکب این وزارتخانه  در پایانه مرزی شلمچه بازدید کرد.

در این بازدید معاون اجتماعی اداره کل، رییس حوزه مدیریت اداره کل و رئیس ادارات آبادان و خرمشهر و نیز  حضور داشتند.

در ادامه این  بازدید در نشست با رایزن فرهنگی وزارت امور خارجه ایران در بصره که در محل پایانه های مرزی شلمجه برگزار شد، راه های همکاری های دوجانبه در راستای خدمت رسانی بهتر به زائرین بررسی شد.

در ادامه بازدید بازرس ویژه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان و رئیس ستاد اربعین وزارت متبوع در استان به همراه رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در بصره با حضور در خاک عراق بازدیدی از بخش عراقی مرز داشته و روند خدمت به زائرین را در بخش عراقی رصد و بررسی کردند.

 گفتنی است وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با برپایی دو موکب در پایانه های مرزی چزابه و شلمچه در ایام‌پیاده روی اربعین حسینی به زائرین حضرت ابا عبداله خدمت رسانی می‌کنند که بر همین اساس شرکت لوله سازی اهواز در مرز چزابه و شرکت فولاد اکسین در مرز شلمچه مواکب معین وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به خدمت رسانی می پردازند و مقرر شد خدمات سایر شرکت های وابسته به وزارت متبوع در استان در این دو موکب تجمیع شوند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=13500

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.