تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
2
یاسین کاوه پور از فضاسازی شهر در ایام محرم خبر داد

اهتزاز پرچم عزای ابا عبدالله الحسین (ع) در آبادان

  • کد خبر : 16758
  • 07 مرداد 1402 - 12:08
<strong>اهتزاز پرچم عزای ابا عبدالله الحسین (ع) در آبادان</strong>
امید جنوب- شهردار آبادان گفت: همزمان با فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سیدالشهدا (ع)، آئین اهتزاز ابر پرچم با نام مبارک امام حسین(ع) در منطقه یک شهری به اهتزاز درآمد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان، یاسین کاوه پور در این آیین که با حضور مسئولان شهری و جمعی از محبین امام حسین(ع) برگزار شد با تسلیت سوگواری شهادت سالار شهیدان افزود: به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، شهرداری آبادان با سیاه پوش کردن خیابان ها، معابر و میادین اقدام به فضاسازی کرد.

وی با اشاره به این موضوع که آغاز عزاداری امام حسین (ع) آغاز شور حسینی است اظهار کرد: با اقدامات شبانه روزی پرسنل شهرداری آبادان، شهر به وضوح رنگ و بوی محرم گرفته و حالا با اهتزاز پرچم شهر در بلوار ساحلی اروند واقع در منطقه یک و همچنین جنب زیارتگاه سید عباس واقع در منطقه دو، شهر آبادان رسما عزدار سید الشهدا شده است.

شهردار آبادان با بیان اینکه با نصب پارچه نوشته‌ها، بنرها، اهتزاز پرچم‌های سیاه حسینی و فضاسازی شهری چهره محرم را در شهر به خوبی ترسیم کرده‌ایم افزود: فضای امسال در شهر با برنامه‌ریزی، فضایی متفاوت می باشد که حاصل تلاش شبانه‌روزی پرسنل خدوم شهرداری آبادان است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=16758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.