تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
3
نماینده آبادان در مجلس عنوان کرد

انتقاد از لایروبی انجام‌شده در اسکله صیادی اروندکنار

  • کد خبر : 14728
  • 21 دی 1401 - 22:29
انتقاد از لایروبی انجام‌شده در اسکله صیادی اروندکنار
امید جنوب- نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از لایروبی انجام شده در اسکله اروند گفت: صیادان از لایروبی انجام شده در اسکله اروند گلایه‌مند هستند و باید این مشکل هرچه سریعتر حل شود.

سیدمحمد مولوی در گفت و گو با خبرنگاران ، با انتقاد از لایروبی انجام شده در اسکله اروند اظهار کرد: با توجه به گلایه بسیاری از صیادان در خصوص لایروبی نامناسب اسکله والفجر شهر اروندکنار، انتظار داریم سازمان شیلات به این مساله رسیدگی و در این زمینه پاسخگو باشد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، وی افزود: لایروبی اسکله والفجر شهر اروندکنار با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان و با کیفیت نامناسب انجام شده است که باعث مشکلاتی برای صیادان شده است.

نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: محل استقرار شناورها و پهلوگیری آن‌ها پس از انجام عملیات لایروبی بهبود پیدا نکرده و عملیات انجام‌شده به تناسب اعتبار تخصیص یافته نیست و باید اقدامات اجرایی بسیار بهتری در این زمینه انجام می‌شد.

مولوی ادامه داد: در حال پیگیری برای حل این مشکل هستیم زیرا یکی از مطالبات جدی صیادان بحث لایروبی مطلوب اسکله اروند است که تا حصول نتیجه نهایی موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=14728

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.