تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
5

استقبال پرشور مردم اهواز از فیلم های چهلمین جشنواره فیلم فجر

  • کد خبر : 8389
  • 18 بهمن 1400 - 16:25
استقبال پرشور مردم اهواز  از فیلم های چهلمین جشنواره فیلم فجر
امید جنوب- سپهریان گفت: اکران ۱۶ اثر چهلمین جشنواره فیلم فجر که از ۱۵ بهمن ماه جاری همزمان با سراسر کشور در اهواز آغاز شده با استقبال هنردوستان اهوازی همراه شده است.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، سید امین سپهریان دبیر اجرایی جشنواره فیلم فجر در حاشیه بازدید از جشنواره فیلم فجر در گفتگو با خبرنگار امید جنوب با اشاره به اجرای امسال جشنواره فجر در اهواز، اظهار کرد: چهلمین جشنواره فیلم فجر با شروع پیک ششم کرونا متفاوت تر از سال‌های گذشته برگزار شد و از طرفی همزمان با ایام دهه فجر برنامه‌ ریزی خوبی برای برگزاری جشنواره صورت گرفته است.

وی افزود: فیلم های اصلی این جشنواره که در سطح کشور و پایتخت مورد استقبال قرار گرفتند در سه سینمای اهواز با رعایت پروتکل های بهداشتی و سالن هایی با فاصله گذاری پنجاه درصد اکران می شوند.

سپهریان با اشاره به استقبال خوب مردم از چهلمین جشنواره فیلم فجر گفت: علاقمندان به جشنواره فیلم فجر همواره آن دنبال می‌کنند و هر سال نیز به تعداد آنها اضافه می‌شود و امسال تا به امروز نیز شاهد استقبال خوبی بودیم.

دبیر اجرایی جشنواره فجر از استقرار سینما سیار برای اولین بار خبر داد و افزود: امسال برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر با استفاده از سه دستگاه سینما سیار فیلمهای برگزیده این مجموعه را توانستیم در مناطق محروم و کم برخوردار اهواز ار جمله شهرستان کارون اکران کنیم.

وی عنوان کرد: چهلمین جشنواره فیلم فجر به دلیل شرایط کرونا امسال فقط در مراکز استان ها برگزار شد ولی در خوزستان به دلیل شرایط ویژه ای که دارد در شهرستانهای آبادان و خرمشهر هم برگزار شد.

وی  اعلام کرد: استان خوزستان با در اختیار گذاشتن در مجموع شش سینما، سه سینما در اهواز (هلال، اکسین و ساحل) و سه سینمای دیگر در خرمشهر و آبادان با اکران ۱۶ فیلم  تا پایان بیست و دوم بهمن ماه میزبان علاقه مندان است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8389

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.