تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
4

استاندار خوزستان ۵ مشاور منصوب کرد

  • کد خبر : 15517
  • 03 اسفند 1401 - 11:32
استاندار خوزستان ۵ مشاور منصوب کرد
امید جنوب - - با صدور احکامی جداگانه از سوی علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان، پنج مشاور استاندار در زمینه‌های مختلف منصوب شدند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، در احکامی جداگانه، سید نظام الدین سجادی، محمدحسین چراغی، محمد راضی جلالی، اکبر حیدری و مهدی عرفانی فر به عنوان مشاور استاندار به ترتیب در حوزه‌های کشاورزی و دامپروری و شیلات، صنعت و خوشه‌های صنعتی و مشاغل خانگی و روستایی و نان و غله، شرکت‌ها و نخبگان و تولیدات حوزه دانش بنیان‌ها، اساتید و نخبگان دانشگاه‌های استان و بازرگانی خارجی و اتصال بازرگانان و شرکت‌ها و کارخانجات تولیدی به بازارهای هدف منصوب شدند.

سید نظام الدین سجادی به عنوان مشاور استاندار در حوزه کشاورزی، دامپروری و شیلات منصوب شد و در مدیرکلی جهاد کشاورزی استان خوزستان را در کارنامه دارد. محمدحسین چراغی به عنوان مشاور استاندار در حوزه صنعت، خوشه‌های صنعتی، مشاغل خانگی و روستایی، نان و غله منصوب شد که پیش از این مدیرکل بازرگانی استان خوزستان بود.

محمد راضی جلالی به عنوان مشاور استاندار در زمینه شرکت‌ها، نخبگان، تولیدات و حوزه دانش بنیان منصوب شد و سمت‌های مختلف علمی و اجرایی در دانشگاه شهید چمران اهواز را در کارنامه دارد و هم اکنون رئیس پارک علم و فناوری خوزستان است.

اکبر حیدری به عنوان مشاور استاندار در حوزه اساتید و نخبگان دانشگاه‌های استان منصوب شد که از اساتید دانشگاه شهید چمران اهواز است. مهدی عرفانی فر به عنوان مشاور استاندار در حوزه بازرگانی خارجی و اتصال بازرگانان و کارخانجات تولیدی به بازارهای هدف منصوب شد که سابقه حضور و فعالیت اقتصادی در کشورهای غرب آسیا و آسیای میانه، سوریه و لبنان را در کارنامه خود دارد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=15517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.