تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
3

استانداردسازی ۶۰۰ کلاس سنگی در خوزستان تا پایان سال

  • کد خبر : 14497
  • 21 مهر 1401 - 11:10
استانداردسازی ۶۰۰ کلاس سنگی در خوزستان تا پایان سال
امید جنوب - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به استانداردسازی ۶۰۰ کلاس سنگی تا پایان سال، گفت: امیدواریم تا پایان امسال پرونده مدارس سنگی خشکه‌چین بسته شود.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، علی قربانی در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت استانداردسازی مدارس سنگی استان خوزستان، اظهار کرد: در مجموع یک هزار و ۲۰۰ کلاس سنگی در استان خوزستان وجود داشت که البته همه این کلاس‌ها خطرساز نبودند اما در برنامه تخریب و نوسازی قرار داشتند.  

وی ادامه داد: تا امروز توانسته‌ایم عملیات اجرایی استانداردسازی حدود ۶۰۰ کلاس سنگی را با کمک خیرین و دولت آغاز کنیم. بیش از ۳۰۰ کلاس درس آماده و تحویل دانش‌آموزان داده شده‌اند و ۳۰۰ کلاس درس دیگر نیز تا پایان سال تحویل داده خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به تاکید وزارت آموزش و پرورش بر برچیدن مدارس خشکه‌چین در سال ۱۴۰۱، گفت: با توجه به این‌که تمام مدارس سنگی خشکه‌چین از استحکام کمتری نسبت به سایر مدارس سنگی برخودار هستند، بر بسته شدن پرونده این مدارس تاکید شده است.

قربانی با اشاره به تعداد مدارس سنگی خشکه‌چین در خوزستان تاکید کرد: در استان خوزستان ۱۶ مدرسه با ۳۳ کلاس درس با این شرایط داشتیم که شرایط مناسبی نداشتند. وزارت این مدارس را در قالب طرح شهید پناهی، تکلیف کرد و اعتبارات آن ابلاغ شد تا استان‌ها در اسرع وقت عملیات اجرایی این مدارس را شروع کنند. نقشه‌های اجرایی تهیه شده و آماده برگزاری مناقصه هستیم و امیدواریم تا پایان امسال پرونده مدارس سنگی خشکه‌چین بسته شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=14497

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.