تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
0

آزمون خود راه انداز در نیروگاه اول سد شهید عباسپور با موفقیت اجرا شد

  • کد خبر : 16138
  • 20 فروردین 1402 - 13:06
آزمون خود راه انداز در نیروگاه اول سد شهید عباسپور با موفقیت اجرا شد
امید جنوب - با همکاری مرکز کنترل برق کشور و سازمان آب و برق خوزستان آزمون خود راه انداز در نیروگاه اول سد شهید عباسپور با موفقیت اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب،”فرزاد جونعلی وند” گفت: کنترل نوسانات و رفع سریع مشکل خاموشی در شبکه برق را از مهمترین برنامه های شبکه برق کشور و نیروگاه های مرتبط خواند که توان اجرای فرآیند خود راه انداز داخلی را دارند.

وی افزود: طی یک عملیات پیچیده ودقیق فنی با هماهنگی بین نیروگاه های دارای شرایط و توان اجرای برنامه خود راه انداز و شبکه سراسری برق کشور در زمان بروز حوادث احتمالی و ایجاد اختلال و خاموشی در شبکه برق نیروگاه مورد نظر با استفاده از دیزل ژنراتور داخلی با برگشت سریع به مدار تولید به سایر نیروگاه در استارت و برگشت به شبکه یاری خواهند رساند.

مدیر عامل سد و نیروگاه شهید عباسپور تصریح کرد: اجرای این آزمون و تست حیاتی با توجه به دارا بودن شرایط لازم در نیروگاه شهید عباسپور پس از انجام هماهنگی های لازم و با همکاری دقیق از سوی مرکز کنترل شبکه سراسری برق کشور و سازمان آب و برق خوزستان با خروج و بازگشت در سریعترین زمان ممکن و با موفقیت واحد شماره دو نیروگاه اول به اجرا درآمد.

وی ضمن قدردانی از پرسنل بخش های مختلف بهره برداری، فنی و مهندسی این شرکت گفت: سد و نیروگاه شهید عباسپور همواره آماده است تا به منظور اجرای فعالیت های اجرایی و طرح های مورد نظر سازمان آب و برق خوزستان و خدمت به شبکه سراسری برق کشور از همه توان فنی خود استفاده نماید.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=16138

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.