تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
6

گرانی در بازار اهواز پذیرفتنی نیست

  • کد خبر : 10025
  • 23 فروردین 1401 - 11:04
گرانی در بازار اهواز پذیرفتنی نیست
امید جنوب - دادستان عمومی و انقلاب اهواز گفت: گرانفروشی در بازار اهواز پذیرفتنی نیست و رسیدگی به موضوع معیشتی مردم در دست اقدام است.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از باشگاه خبرنگاران، صادق جعفری چگنی گفت: سیستم عرضه و تقاضا در بازار مشخص است و کوتاهی و توجیه در این خصوص پذیرفتنی نیست و ادارات و دستگاه‌های ذیربط باید در این زمینه احساس مسوولیت داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب اهواز می گوید: در موضوع معیشتی مردم، همراه فرمانداری اهواز و مجموعه ستاد تنظیم بازار هستیم و با افراد متخلف در بازار به صورت جدی برخورد می‌شود.

به گفته چگنی با مسئولانی که در این زمینه کوتاهی کنند برخورد جدی و قطعی خواهد شد و در حوزه برآورد و نظارت در بازار مشکلاتی وجود داشت که مردم از این وضعیت رضایت ندارند.

جعفری چگنی افزود:مردم با حداقل‌ها می‌سازند، نباید از این موضوع سوء استفاده شود و نظارت‌ها باید جدی‌تر باشد و دستگاه‌های متولی باید پاسخگو افزایش مصالح ساختمانی در بازار باشند.

در افزایش قیمت‌ها در هفته‌های اخیر به ویژه مرغ و گوجه کم تجربگی و کوتاهی ادارات و دستگاه‌های ذیربط به ویژه در بخش توزیع مشهود بود که نباید تکرار شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=10025

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.