تاریخ : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 4 ذو القعدة 1445 Saturday, 11 May , 2024
3

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی خواهان ایجاد یک مرکز درمانی در خرمشهر شد

  • کد خبر : 10120
  • 25 فروردین 1401 - 10:15
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی خواهان ایجاد یک مرکز درمانی در خرمشهر شد
امید جنوب - به گزارش اداره روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان بعد از ظهر چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ سید لفته احمد نژاد نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی با دکتر امیرحسین بنی احمد مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان دیدار و در خصوص مسائل و موارد مربوط به درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی در این شهرستان به گفتگو پرداختند .

به گزارش امید جنوب ، به نقل از اداره روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان : 
در این دیدار سید لفته احمد نژاد نماینده مردم شریف خرمشهر در مجلس شورای اسلامی با تشکر از خدمات تامین اجتماعی به بیمه شدگان استان به خصوص به بیمه شدگان شهرستان خرمشهر تقدیر و تشکر کرد .
وی افزود : با توجه به تعداد بیمه شدگان در شهرستان خرمشهر لازم است سازمان تامین اجتماعی نگاه تازه ای به خرمشهر داشته باشد وی  از مدیران سازمان تامین اجتماعی خواست به ایجاد یک درمانگاه دیگر در این شهرستان محروم اقدام کنند .

سید لفته احمد نژاد به کمبود پزشک متخصص در پلی کلینیک تامین اجتماعی سوم خرداد خرمشهر اشاره کرد و گفت : دانشگاه علوم پزشکی به عنوان متولی درمان  بایستی شرایطی مهیا کنند تا مراکز غیر دانشگاهی نظیر تامین اجتماعی بتوانند از خدمات پزشکان متخصص و فوق تخصص آنان استفاده کنند .

دکتر امیرحسین بنی احمد مدیر درمان تامین اجتماعی  با تبریک آغاز سال جدید و ماه مبارک رمضان بیان داشت : سازمان تامین اجتماعی برای ساخت و ایجاد مراکز ملکی به  تعداد بیمه شده آن شهر ، فاصله آن شهر با اولین مرکز درمانی ملکی و دیگر شرایط توجه می کند .
دکتر بنی احمد به تعامل سازمان تامین اجتماعی با دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و گفت : طبق توافق نامه ای که بین داشکاه علوم پزشکی و سازمان تامین اجتماعی بسته شد در شهرهایی که سازمان تامین اجتماعی مرکز درمانی دارد دانشگاه تعدادی از پزشکان متخصص را به مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی معرفی کند .
وی تصریح کرد :  خوشبختانه با تعاملی که با دانشگاه علوم پزشکی داریم جذب پزشکان متخصص دور از انتظار نیست .

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=10120

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.