تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
5
معاون استاندار خوزستان:

عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در اولویت نیشکر قرار دارد/ نقش مهم الکل نیشکر در پدافند غیرعامل

  • کد خبر : 5363
  • 29 آبان 1400 - 10:06
عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در اولویت نیشکر قرار دارد/ نقش مهم الکل نیشکر در پدافند غیرعامل
امید جنوب - معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در کنار تولید را اقدام مهم شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی عنوان کرد و گفت: همگام با کشت نیشکر، مسئولیت‌های اجتماعی نیز در اولویت این شرکت قرار دارد و نگاه تک بُعدی در این شرکت حاکم نیست و به مناطق همجوار خدمات رسانی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، رضا نجاتی چهارشنبه ۲۶ آبان ماه در آیین جشنواره برداشت نیشکر (شکرستان ۱۴۰۰) در سرسرای اداری مجتمع کشت و صنعت حکیم فارابی گفت: ایجاد درآمد با گردشگری برای مناطق همجوار سبب پیوند بهتر و بیشتر و تقویت ارتباط مردم با صنایع می‌شود که می‌تواند در پیشبرد اهداف در تولید و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی کمک شایانی کند.
وی گردشگری را محور توسعه استان دانست و گفت: خوزستان با آب و هوای متنوع، آثار تاریخی بزرگ و چهار اثر ثبت جهانی زمینه‌ای مناسب برای رونق گردشگری دارد.
نجاتی کشاورزی را رکن مهم توسعه دانست و گفت: روزگاری دشت خوزستان بوی گلوله و باروت و جنگ می‌داد اما امروز نیشکر این دشت را سرسبز کرده و فرزندان حماسه‌سازان دیروز در دفاع مقدس، در صنعت عظیم نیشکر خدمات زیادی را به استان ارائه می‌دهند.
نجاتی در ادامه با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در حوزه گردشگری خوزستان، گفت: در شهرستان‌های کارون و شادگان در کنار صنایع موجود، اقدامات مؤثری در زمینه بوم‌گردی و گردشگری شده‌است.
نجاتی به نقش شرکت نیشکر در پدافند غیرعامل اشاره کرد و افزود: قیمت الکل در اوایل شیوع ویروس کرونا بسیار بالا بود، اما این شرکت به یاری مردم شتافت و تولید الکل طبی افزایش یافت و امروز در هر فروشگاهی الکل شرکت توسعه نیشکر به وفور عرضه می‌شود و این نقش آفرینی در حوزه پدافند غیرعامل مهم و اثرگذار است.
همچنین در حاشیه جشنواره برداشت نیشکر نمایشگاهی از ظرفیت‌های صنعت نیشکر برپا شد. در این نمایشگاه ۲۸ شرکت در ۱۴ غرفه توانایی‌های خود در زمینه علمی، اجرایی و فنی به نمایش گذاشتند. این نمایشگاه تا روز جمعه ۲۸ آبان ماه برای بازدید علاقه مندان و صنعتگران برپا خواهد بود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=5363

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.