تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
6
فرمانده سپاه ولیعصر(عج):

عشایر خوزستان در صحنه های انقلاب پیشگام هستند

  • کد خبر : 6932
  • 07 دی 1400 - 19:15
عشایر خوزستان در صحنه های انقلاب پیشگام هستند
امید جنوب _ فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: عشایر غیور خوزستان در تمامی صحنه‌های انقلاب پیشگام بوده و وحدت، اتحاد و همدلی آنها موجب وحشت استکبار شده است.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور روز سه‌شنبه در حاشیه همایش عشایر خوزستان در مجتمع فجر اهواز در جمع خبرنگاران، با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۰ هزار شهید عشایر کشور بیان کرد: این همایش به مناسبت گرامیداشت شهدای عشایر و همچنین دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی، با حضور جمعی از عشایر غیور خوزستان به نام سردار سلیمانی برگزار شد تا یاد و خاطر این شهدای والامقام همچنان زنده نگه داشته شود.

وی افزود: این یادواره نشان از وحدت، یکدلی، برادری و پای‌کار بودن عشایر غیور خوزستانی است که همواره در سختی‌ها و بحران‌ها به ویژه دوران دفاع مقدس ، سیل و زلزله پیشتاز بوده و هستند. 

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: عشایر غیور خوزستان مانند برادر در کنار یکدیگر بوده و از نظام اسلامی در سایه ولی امر مسلمین مردانه دفاع می کنند که شایسته تقدیر است.

وی افزود: دشمنان از این وحدت و یکدلی روز به روز ناامیدتر شده و در عین حال امیدواری بیشتری به جامعه منتقل می‌شود. 

سرتیپ پاسدار شاهوارپور گفت: عشایر خوزستان با مشکلاتی در حوزه‌های خدماتی ، آبرسانی ، جاده ای و تولید روبه رو هستند که باید بیش از گذشته به آنها توجه شود. 

وی بیان کرد: مردانی که همواره در تمامی صحنه‌های انقلابی پیشقدم هستند باید بهترین خدمت را دریافت کنند و امید است دولت انقلابی با برنامه‌ریزی مناسب گره‌ای از مشکلات این مردم ولایت‌مدار و وفادار به نظام را برطرف کند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6932

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.