تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
8

رفع مشکلات مناطق محروم شادگان با تجمع گروه‌های جهادی

  • کد خبر : 9505
  • 03 فروردین 1401 - 12:26
رفع مشکلات مناطق محروم شادگان با تجمع گروه‌های جهادی
امید جنوب، فرمانده سپاه شادگان گفت: بزرگترین تجمع گروه‌های جهادی به منظور محرومیت زدایی در مناطق محروم این شهرستان تشکیل شده است

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب سرهنگ صادق منیعات گفت: این گروه‌های جهادی به مدت ۱۰ روز در شادگان حضور دارند و در ۴ حوزه عمرانی، پزشکی، آموزشی و فرهنگی خدمت رسانی می‌کنند.

به گفته او  بسیجیان در حوزه عمرانی ۳۵ طرح شامل؛ ساخت مسکن محرومان، مساجد و چشمه‌های سرویس بهداشتی و حمام را اجرایی می‌کنند.

سرهنگ منیعات ارائه خدمات پزشکی و تخصصی شامل؛ دندانپزشکی، عمومی، زنان و زایمان، مامایی، غربالگری، روانشناسی و مشاوره و همچنین تحویل داروی رایگان را از دیگر فعالیت‌های این گروه‌های جهادی برشمرد.

فرمانده سپاه شادگان می‌گوید: همچنین اعتکاف علمی در ۲ مدرسه شبانه روزی نورالهدی و امام خمینی برای ۲۰۰ دانش آموز دختر و پسر سال آخر دبیرستان در حوزه خدمات آموزشی برگزار می‌شود.

 یکهزار جهادگر خدمات محرومیت زدایی را به ساکنان دهستان‌های بوزی، حسینی، جفال، آبشار و مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار شهرستان شادگان ارائه می‌دهند.

پیش از این مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان از حضور نیرو‌های جهادی در قالب ۱۵ هزار نفر روز کار برای خدمت رسانی به مردم به ویژه مردم مناطق محروم در ایام نوروز در سطح استان خبر داده بود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9505

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.