تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
3

دربی خوزستان را نکونام می‌برد یا فکری؟

  • کد خبر : 8819
  • 04 اسفند 1400 - 10:12
دربی خوزستان را نکونام می‌برد یا فکری؟
امیدجنوب- نمایندگان خوزستان در هفته نوزدهم لیگ برتر رو در روی حریفان قرار می‌گیرند.

هفته نوزدهم لیگ برتر امروز چهارم اسفندماه برگزار می‌شود که فولاد و نفت مسجدسلیمان در دربی خوزستان رو در روی هم قرار می‌گیرند و نفت آبادان نیز به مصاف نساجی می‌رود.

نفت آبادان – نساجی

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب،آبادانی‌ها برخلاف وضعیت نه چندان خوبی مالی و مشکلات فراوان، روند خوبی را طی می‌کنند و اگر بازی امروز مقابل تیم نساجی را با سه امتیاز از زمین خارج شوند، در صورت لغزش پیکان و گل‌گهر به دو پله صعود می توانند در جایگاه پنجم قرار بگیرند و حتی مدعی شوند. البته منصوریان می‌گوید اگر از بازی امروز امتیاز بگیرند، نمی‌تواند مدعی شوند اما می توانند بگویند آبادان در روزهای سخت هم می‌تواند نتیجه بگیرد. حریف امروز  آبادانی‌ها اصلا حریف آسانی نیست و نساجی هم که امسال روند خوبی داشته است به سه امتیاز این دیدار برای کم کردن فاصله خود با رقیبان بالاسری‌اش نیاز دارد.

نفت آبادان از ساعت ۱۵ امروز در خانه پذیرای نساجی است.

فولاد – نفت مسجدسلیمان

فولاد با تساوی در یک بازی خارج از خانه مقابل مس رفسنجان و نفت با شکست سنگین مقابل شهرخودرو به دربی رسیده‌اند. برای این بازی هم فولاد به برد نیاز مبرم دارد تا خود را به تیم‌های مدعی بالای جدول برساند و هم شاگردان فکری برای سر و سامان دادن به وضعیت خود در قعر جدول.

نکته جالب این دیدار، رویارویی دو استقلالی سابق است که اکنون هر کدام در قامت سرمربی تیم‌های خوزستانی مجددا رو در روی هم قرار گرفته‌اند و فارغ از دربی و نیاز دو تیم برای برد در این بازی، این‌که نکونام برنده باشد یا فکری، مطمئنا برای هر کدام از این سرمربیان نیز اهمیت بسیاری دارد. پیش از این نیز فکری به عنوان سرمربی استقلال و نکونام به عنوان سرمربی در قامت سرمربی فولاد در اهواز رو به روی هم قرار گرفته بودند که آن دیدار با حواشی فراوان و البته برد فولادی‌ها همراه بود.

فولاد از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در اهواز میزبان نفت مسجدسلیمان است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8819

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.