تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
7

تشریح اقدامات حوزه بسیج شهید تندگویان به مناسبت هفته بسیج

  • کد خبر : 5457
  • 30 آبان 1400 - 13:24
تشریح اقدامات حوزه بسیج شهید تندگویان به مناسبت هفته بسیج
امید جنوب - فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان(وزارت نفت-جنوب) اقدامات این حوزه را به مناسبت هفته بسیج تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از اطلاع‌رسانی نفتخیز، سرهنگ پاسدار عباس ممبینی روز شنبه(۲۹ آبان ۱۴۰۰) در نشست خبری با حضور خبرنگاران استان خوزستان ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: بسیج در هرجایی که جامعه نیاز داشته باشد وارد عمل شده و منشاء خیر و برکت برای مردم بوده است.

وی با اشاره فعالیت گروه‌های جهادی بسیجیان این حوزه گفت: حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان در دوران سیل استان خوزستان در زمینه امداد و نجات، اسکان دایم و موقت سیل زدگان در منطقه سوسنگرد و الهایی و بامدژ و همچنین ساخت ۱۰ منزل مسکونی در مناطق سیل زده حضور فعال داشت.

سرهنگ ممبینی افزود: تعمیر و بازسازی۲۰ باب منزل مسکونی در منطقه کوی شهید سلیمانی(منبع آب اهواز)  از دیگر اقدامات این حوزه طی یکسال اخیر بوده است.

وی گفت: در شرایط همه‌گیری کرونا نیز حوزه بسیج شهید تندگویان اقدامات زیادی انجام داده است که از جمله آنها اختصاص سالن ورزشی این حوزه به نقاهتگاهی برای بیماران کرونایی بوده و این سالن از ابتدای تیرماه امسال تاکنون به مرکز تجمیعی واکسیناسیون تبدیل شده است.

سرهنگ ممبینی افزود: همچنین باتوجه به بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب، ۹ هزار جلد کتاب چاپ و در اختیار مسوولان خوزستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این حوزه در بحث محرومیت زدایی در منطقه غیزانیه و صفیره اقدامات خوبی انجام داده است گفت:  در پی زلزله اخیر اندیکا نیز ملزومات مورد نیاز مردم شامل چادر و پتو و موادغذایی و فنس به ارزش ۱۵ میلیارد ریال به این منطقه ارسال شد.

سرهنگ ممبینی افزود: حوزه بسیج شهید تندگویان همچنین در ۱۷ مرحله نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مومنانه اقدام نموده که کمک‌های جمع‌آوری شده از حوزه و پایگاه‌های تابعه در قالب ۲۱ هزار بسته معیشتی به مبلغ حدود ۵میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در اختیار نیازمندان گذاشته شده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان(وزارت نفت-جنوب) گفت: این حوزه همچنین در ایام اربعین امسال خدمات مختلفی را با استفاده از ناوگان حمل و نقل شرکت نفت در مرز شلمچه به زائران ارائه داده و از زائران پذیرایی نمود.

وی در ادامه به برنامه‌های این حوزه در هفته بسیج اشاره و بیان داشت: برگزاری برنامه‌های ورزشی از جمله پیاده‌روی، تیراندازی و دارت داخل سالن، اهدای خون، دیدار با خانواده شهدا، نمایشگاه عکس و کتاب، مسابقه فرهنگی و بهره‌برداری از یادمان شهید گمنام در آموزش علوم و فنون اهواز از جمله برنامه‌های این حوزه در هفته بسیج است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=5457

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.