تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
3
مدیرکل تأمین و مهندسی تجهیزات سازمان بنادر و دریانوردی در جریان سفر به بندر امام خمینی(ره) خبر داد:

تخصیص ناوگان جدید دریایی به مجتمع بندری امام خمینی(ره)

  • کد خبر : 13180
  • 20 مرداد 1401 - 21:24
تخصیص ناوگان جدید دریایی به مجتمع بندری امام خمینی(ره)
امید جنوب - مدیر کل تأمین و مهندسی تجهیزات سازمان بنادر و دریانوردی استان خوزستان در سفر دو روزه‌ی خود به مجتمع بندری امام خمینی(ره) ضمن بررسی قابلیت‌ها و توانمندهای بومی در زمینه نگهداری و تعمیر تجهیزات، از اختصاص ناوگان جدید به این مجتمع بندری بر اساس نتایج طرح آمایش تجهیزات دریایی خبر داد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، آیت اله رضا زاده مدیرکل تأمین و مهندسی تجهیزات سازمان بنادر و دریانوردی استان خوزستان در جریان سفر به منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره)، با حضور در نشست‌های مشترک با حضور بهروز آقایی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، مدیران و کارشناسان حوزه نگهداری و تعمیرات ضمن بررسی عملکرد تجهیزات مجتمع بندری امام خمینی(ره) و چالش‌های پیشرو در حوزه‌ی تأمین تجهیزات و تعمیر و نگهداری آنها، با رویکرد تسهیل در فرآیند تخلیه و بارگیری کالا بر ضرورت هم‌افزایی بین صف و ستاد تأکید کرد.
رضازاده با اشاره به اجرای “طرح آمایش تجهیزات دریایی” خاطر نشان کرد: ۱۰ فروند یدک‌کش متعلق به سازمان بنادر و دریانوردی در داک‌یاردهای مناطق مختلف کشور در دست ساخت است که متناسب با نتایج طرح مذکور، سهم تجهیزاتی تخصیص یافته به بنادر خوزستان مشخص خواهد شد.
مدیر کل تأمین و مهندسی تجهیزات همچنین در جریان این نشست‌ها ضمن بررسی قابلیت‌ها و توانمندی‌های تجهیزاتی بندر امام خمینی(ره)، بر بهره‌گیری از قابلیت‌ها و توانمندهای شرکت‌های بومی و دانش بنیان در حوزه نگهداری و تعمیر تجهیزات تأکید کرد.
گفتنی است مجتمع بندری امام خمینی(ره) با دارا بودن۳۴ فروند شناور خدماتی در ۴ ماه نخست سال جاری به بیش از ۵۳۱ فروند کشتی متردد انواع خدمات دریایی مشتمل بر پهلودهی، جداسازی، راهنمایی و آب‌رسانی ارائه نموده است.

روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان
منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=13180

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.