تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
7

۱۴تن مواد مخدر در استان خوزستان امحاء شد

  • کد خبر : 11891
  • 05 تیر 1401 - 13:31
۱۴تن مواد مخدر در استان خوزستان امحاء شد
۱۴ تن انواع مواد مخدر غیر دارویی ، صنعتی و سنتی روز یکشنبه همزمان با روزجهانی مبارزه با مواد مخدر در اهواز امحاء شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از  پایگاه خبری پلیس فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به پنجم تیر روز جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت: کشف این مقدار مواد مخدر حاصل تلاش شبانه روزی همکاران ما در فرماندهی انتظامی خوزستان به ویژه در مجموعه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان است.

سردار سیدمحمد صالحی افزود:در سال ۱۴۰۰ مقدار ۱۰ تن و ۹۷۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی در استان کشف و در این ارتباط تعداد ۹ هزار و  ۸۸۳ نفر از عوامل خرده فروش ، تهیه و توزیع کننده موادمخدر دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در سه ماه نخست سال جاری پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی خوزستان موفق به کشف ۲ تن و ۳۹۴ کیلو گرم انواع مواد مخدر شد افزود: همچنین در این ارتباط تعداد ۶ باند قاچاق مواد مخدر شناسایی و متلاشی شده و تعداد ۴۶ دستگاه خودرو از آنها توقیف شد.

سردار صالحی گفت:در این عملیات ها تعداد ۹۳۳ خرده فروش مواد مخدر همچنین ۶۰۲ معتاد عادی و ۴۳۳ نفر معتاد متجاهر از سطح استان خوزستان جمع آوری و به کمپ ترک اعتیاد منتقل شدند.

وی اظهار داشت: با توجه به مطالبه مردم خوزستان در خصوص برخورد با سوداگران مرگ در سه ماهه نخست سال جاری تعداد ۷۵۰ مرحله طرح پاکسازی نقاط آلوده در سطح استان برگزار و ۱۷ باب پاتوق محل مصرف مواد مخدر مهر و موم شد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=11891

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.