تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
4
مدیر خدمات شرکت ملی حفاری ایران:

پیمانکاران جدید در موقعیت عملیاتی ۶۰ دکل حفاری شروع به کار کردند

  • کد خبر : 11820
  • 03 تیر 1401 - 14:22
پیمانکاران جدید در موقعیت عملیاتی ۶۰ دکل حفاری شروع به کار کردند
امید جنوب - مدیر خدمات شرکت ملی حفاری ایران از شروع به کار پیمانکاران جدید خدمات غذایی و اردوگاه‌های این شرکت در موقعیت عملیاتی استقرار ۶۰ دکل حفاری خشکی و دریایی خبر داد.

محمد مهدی اولی پور گفت: با اعلام نتایج مناقصه و عقد ۱۲ قرارداد، پیمانکاران مجری در این بخش مشخص و در قالب پیمان همکاری دو ساله فعالیت خود را آغاز کردند.

او می گوید: با توجه به گستردگی مناطق عملیاتی حفاری چاه‌های اکتشافی، توسعه‌ای و تعمیری تکمیلی در چندین استان کشور و تعداد کارکنان اقماری و ماموریتی در این موقعیت ها، میانگین روزانه در هر وعده برای ۱۲ هزار نفر غذا تدارک دیده می‌شود و همزمان سایر خدمات اردوگاهی ارائه می‌گردد.

اولی پور گفت: با تمهیدات صورت گرفته در ۲۴ ساعت گذشته برای تمامی دستگاه‌های حفاری مستقر در مناطق خشکی و دریا تعداد ۱۸۰ محموله مواد غذایی شامل اقلام پروتئینی، تره بار، خشکبار و آب معدنی ارسال و خدمات دهی در این زمینه به طور منظم و طبق روال گذشته انجام می‌شود.

مدیرخدمات شرکت ملی حفاری ایران گفت: تا پیش از این تامین مواد غذایی دستگاه‌های حفاری به صورت قرارداد‌های موردی، ترک تشریفات صورت می‌گرفت که مشکلاتی را در اجرا به دنبال داشت، اما با تدبیر و برنامه ریزی صورت گرفته و در راستای فساد ستیزی، شفافیت و استفاده از پیمانکاران توانمند، قرارداد‌های جدید دو ساله منعقد گردیده، که من بعد، کمبود و یا تأخیری در ارسال مواد غذایی نخواهیم داشت.

به گفته او با برنامه ریزی به عمل آمده، ارائه خدمات با کیفیت و نظم کاری با تلاش مضاعف در جهت رضایتمندی همکاران که در شرایط سخت آب و هوایی خاصه گرمای شدید در حال انجام وظیفه هستند، صورت می‌پذیرد.

اولی پور گفت: مسئولیت این حوزه در پشتیبانی از عملیات بسیار مهم و ارزشمند است و به موازات و در مسیر کار عملیاتی انجام می‌شود و کوچکترین وقفه در کار خدمات، روی عملیات حفاری تاثیر مستقیم دارد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=11820

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.