تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ 14 ذو القعدة 1445 Tuesday, 21 May , 2024
2
معاون استاندار:

لزوم حرکت به سمت کشتارگاه کاملا صنعتی با جذب سرمایه گذار

  • کد خبر : 13430
  • 28 مرداد 1401 - 16:57
لزوم حرکت به سمت کشتارگاه کاملا صنعتی با جذب سرمایه گذار
امید جنوب - محمد خانچی در بازدید از کشتارگاه اهواز اظهار کرد: اهواز کلانشهری است که کشتارگاه کاملا مکانیزه و صنعتی در آن محرز است و در حال حاضر ایرادهایی به وضع موجود دیده شده که با نظر مجموعه دامپزشکی و محیط زیست از آن بازدید کردیم.

محمد خانچی در بازدید از کشتارگاه اهواز اظهار کرد: اهواز کلانشهری است که کشتارگاه کاملا مکانیزه و صنعتی در آن محرز است و در حال حاضر ایرادهایی به وضع موجود دیده شده که با نظر مجموعه دامپزشکی و محیط زیست از آن بازدید کردیم.

معاون عمرانی استاندار افزود: طبق گزارشاتی که قبلا اعلام شده بود مجدد امروز بازدید داشتیم، بر رفع موارد تاکید داریم و باید ظرف مدت زمان بسیار محدود ایرادها برطرف شود.

وی با تاکید بر جذب سرمایه گذار تصریح کرد: شهرداری اهواز باید برای جذب سرمایه گذار برنامه ریزی خوبی جهت یک کشتارگاه صنعتی مدرن داشته باشد.

خانچی گفت: در حال حاضر در شهرستان باوی یک کشتارگاه صنعتی در حال احداث است که به زودی در چرخه مدار قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: مردم بدانند با توجه به نظری که مجموعه بهداشت و دامپزشکی داشتند وضعیت نگهداری گوشت ها و کشتاری که انجام می شود نگران کننده نیست.

معاون عمرانی استانداری خوزستان توضیح داد: اگرچه در بخش های محیطی کشتارگاه ایرادهایی وجود داشت اما با دستور مقام قضایی امروز پلمپ می شود و ظرف یک هفته باید رفع نقص شود.

خانچی با بیان اینکه همه جوانب دیده شده تا در این مدت خللی در وضعیت بازار به وجود نیاید و باعث نگرانی نشود، گفت: انشالله به زودی ایرادها رفع می شود و در بازدید دو هفته آینده تحول خوبی را شاهد خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=13430

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.