قابل توجه مشترکین گرامی کلانشهر اهواز؛
به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت برق اهواز بخشهایی از خط تامین کننده برق کوی ملت و زیتون کارمندی در اثر افزایش بار و مصرف بی رویه شهروندان دچار حادثه شد.
سخنگوی برق اهواز بیان داشت: با وجود اطلاع رسانی های وسیع به شهروندان محترم در خصوص ناترازی تولید و مصرف و همچنین ضرورت توجه به پیامهای مدیریت مصرف و رعایت الگو در ساعات پیک بار طی روزهای گذشته بر اثر بی توجهی برخی مشترکین شاهد حوادث ناخواسته اتفاقاتی و همچنین خسارت به تجهیزات و آسیب به کابل ۳۳هزار ولت زمینی خط زمینی تغذیه کننده برق کوی ملت و زیتون کارمندی بودیم که با تلاش فراوان نقطه اتصال توسط تکنسینهای شرکت شناسایی گردید.
علیرضا شکرخدایی افزود: همکاران ما بلافاصله از نیمه شب گذشته ابتدا برق مناطق مسیر فوق الذکر را از دیگر فیدرهای همجوار تامین و گروههای عملیاتی امور برق منطقه پنج اهواز بلافاصله درمحل حاضر و هم اکنون در حال تعمیر و تعویض و نصب کابل جدید می باشند.
وی خاطرنشان کرد: مدیریت مصرف برق صیانت از منابع ملی و عمومی کشور است و ضرورت دارد با بکارگیری شیوه های بسیار ساده نظیر عدم استفاده از لوازم برقی پرمصرف مانند لباسشویی، جاروبرقی ، اتو و حتی لامپ اضافی درساعات اوج مصرف به ویژه (ازساعات۱۲تا ۱۸) سرویس به موقع لوازم برق در این مسیر گام برداریم.
روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز