تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
7
ابراز همدردی نمایندگان ویژه مدیرعامل شركت ملی نفت؛

دیدار و همدردی با خانواده های کارکنان فوت شده ناشی از تصادف درجاده قدیم اهواز- خرمشهر

  • کد خبر : 7017
  • 10 دی 1400 - 12:34
دیدار و همدردی با خانواده های کارکنان فوت شده ناشی از تصادف درجاده قدیم اهواز- خرمشهر
امید جنوب- هیاتی از مدیران عامل شرکتهای صنعت نفت در جنوب به همراه دکتر حسین عیسی زاده مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت با حضور در روستای آلبو بالد از توابع شهر دارخوین با خانواده های کارکنان حادثه جاده ای شرکت مهندسی توسعه نفت (متن) همدردی کردند.

به گزارش امید جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، در راس هیاتی با حضور دکتر حسین عیسی زاده مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، دکتر مجید بوجارزاده رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، ابوذر شریفی مدیرعامل شرکت مهندسی توسعه نفت (متن) ، نوروزی مدیرپروژه منطقه یادآوران و جمعی دیگر از روسا و کارکنان این شرکتهای نفتی پیام تسلیت وزیر نفت و مدیران عامل و سرمایه منابع انسانی وزارت را به خانواده های داغدار و به سوگ‌نشسته کارکنان فوت شده حادثه رانندگی مینی بوس در جاده قدیم اهواز- خرمشهر تقدیم شد.

این دیدار که صبح دیروز در محل مسجد روستای آلبو بالد برگزار شد و هیاتی اعزامی از مجموعه های نفتی صنعت نفت جنوب با استقبال صمیمی شیوخ و بزرگان منطقه قرار گرفتند و بعد از قرائت فاتحه برای آمرزش درگذشتگان این حادثه ، از درگاه خداوند متعال برای شفای مصدومان سلامتی مسئلت شد.

در این دیدار به خانواده درگذشتگان اطمینان داده شد که پیرو خواسته مطرح شده  بزرگان و شیوخ در این جلسه ، پرداخت حقوق و مزایای کارکنان فوت شده تا زمان برقراری مستمری به خانواده بازماندگان از سوی شرکت مهندسی توسعه نفت (متن) ادامه می یابد و این شرکت در هزینه های برگزاری مراسمات خاکسپاری متوفیان نیز به نوبه خود مشارکت خواهد نمود.

علاوه بر این ، شرکت مهندسی توسعه نفت (متن) یک نفر از اعضای خانواده هر کدام از کارکنان فوت شده در این حادثه را در قالب جذب بصورت پیمانکاری ، بکار خواهد گرفت؛ همچنین این شرکت هزینه های بیمارستانی مصدومان را برعهده گرفت .

در پایان این مراسم، بزرگان و شیوخ و جمعی از حاضرین میزبان مراسم فوق در منطقه خواستار عریض شدن جاده مذکور و استفاده از ناوگان حمل و نقل دارای عمر مفید برای جابجایی کارکنان شرکت مهندسی توسعه نفت (متن) جهت حضور در محل کار تاکید کردند.

بر اساس این گزارش، این هیات بعد از تقدیم لوح یادبودی که از  سوی اقای مهدی علی مددی معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی تهیه شده بود به خانواده فوت شدگان حادثه جاده اهواز- خرمشهر ، در بیمارستان امام خمینی (ره) خرمشهر جهت ملاقات از مصدومان حضور پیدا کردند .

هیات اعزامی از شرکت ملی نفت ایران و مدیران عامل سه شرکت مذکور با حضور در این بیمارستان ضمن دیدار با کارکنان بستری شده در این بیمارستان، با اهداء دسته گل، در جریان روند درمان آنها قرار گرفتند .

گفتنی است، حضور هیات اعزامی شرکتهای نفت و گاز اروندان ، مناطق نفت خیز جنوب و توسعه و مهندسی نفت (متن) برای ملاقات با خانواده کارکنان فوت شده و مصدومان تصادف دلخراش کارکنان شرکت (متن) در جاده  اهواز- خرمشهر با پیگیری وزیر محترم نفت و دکتر خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت و با هدف ایجاد چتر حمایتی صنعت نفت ویژه این خانواده ها و هماهنگی های اولیه در نشستی شب گذشته (چهارشنبه ۸ دی ماه ۱۴۰۰) در دفتر هماهنگی اهواز شرکت اروندان و با حضور جناب اقای منصور قنبرزاده سرپرست اداره کل سلامت و تربیت بدنی وزارت نفت  برگزار گردید و مقدمات اقدامات مورد نیاز و چگونگی حضور و چاره جویی در شیوه حل مشکلات خانواده های داغدار این حادثه بحث و تبادل نظر شد .

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=7017

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.