تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
4

در آزمون استخدامی مهرماه مشاغل کارشناسی و غیر کارشناسی تامین اجتماعی ، ۴۱۷ نفر جذب مدیریت درمان خوزستان می شوند

  • کد خبر : 13685
  • 03 شهریور 1401 - 13:14
در آزمون استخدامی مهرماه مشاغل کارشناسی و غیر کارشناسی تامین اجتماعی ، ۴۱۷ نفر  جذب مدیریت درمان خوزستان می شوند
امید جنوب - ۱۵ مهرماه سال جاری بصورت همزمان ۲ آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی برای جذب نیروهای پیمانی در مشاغل کارشناسی و نیروهای شرکتی کار و تامین در مشاغل غیرکارشناسی در دو بخش درمان و بیمه در سراسر کشور برگزار می شود .

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از اداره روابط عمومی مدیریت تأمین اجتماعی خوزستان ، دکتر امیر حسین بنی احمد مدیر درمان استان در خصوص برگزاری این دو آزمون گفت: آزمون کتبی برای استخدام پیمانی ۲۸۲ نفر در مشاغل کارشناسی  شامل پزشکان متخصص ارولوژی ، بیهوشی ، جراح عمومی ، چشم ، داخلی ، رادیولوژی و قلب و عروق و همچنین جذب کارشناسان پرستاری ، اتاق عمل ، بینایی سنجی ، پرتوشناسی ، فیزیوتراپی ، هوشبری ، مامایی ، بهداشت حرفه ای ، بهداشت محیط ، مددکار بهداشتی و درمانی ،مالی ، پذیرش و اطلاعات  و فناوری و اطلاعات  در روز جمعه ۱۵ مهرماه ۱۴۰۱  به صورت همزمان در مراکز استان‌های کشور توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود .

دکتر بنی احمد زمان ثبت‌نام این آزمون را از روز دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ اعلام کرد و گفت : متقاضیان می توانند  لغایت یکشنبه ۶ شهریور به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند .
مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان به امتیاز های ویژه  در این آزمون اشاره کرد و افزود : در این آزمون لحاظ نمودن بومی ۴۰ درصد شهرستان و همچنین قانون اصلاح سن ، سابقه اشتغال در دستگاه‌های اجرایی وشرکت‌های تابعه و جوانی جمعیت و حمایت از خانواده امتیاز سنی و افزایش نمره کتبی آزمون است.

دکتر بنی احمد در خصوص آزمون جذب ۱۳۵ نفر نیروی شرکتی کار و تامین اشاره کرد و گفت : همچنین همزمان با آزمون استخدام پیمانی و در همان تاریخ، آزمون جذب نیروی شرکتی (کار و تامین)  تعداد ۱۳۵ نفر  در مشاغل غیرکارشناسی نیز توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار خواهد شد. ثبت‌نام این آزمون از روز یکشنبه ۶ شهریور لغایت شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ صورت می‌پذیرد.

براساس این گزارش، داوطلبان استخدام در سازمان تامین اجتماعی می‌توانند در صورت احراز شرایط حسب مفاد دفترچه راهنمای آزمون استخدامی که از طریق سایت رسمی سازمان به نشانی www.tamin.ir و سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org منتشر شد، در زمان باقی مانده  نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

دفترچه آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی هم اکنون در سایت سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس و قابل دانلود است

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=13685

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.