تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
3

توسعه و ارتقای شبکه تلفن و دیتای ثابت در مینوشهر خرمشهر

  • کد خبر : 13141
  • 19 مرداد 1401 - 10:44
توسعه و ارتقای شبکه تلفن و دیتای ثابت در مینوشهر خرمشهر
امید جنوب - مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با اجرای عملیات فنی در مرکز و حفاری و کابل کشی فیبرنوری و با نصب تجهیزات فنی مخابراتی و کافوی نوری پیشرفته در نقاط مختلف محدوده مرکز، شبکه تلفن و دیتای ثابت مشترکان مینوشهر توسعه و ارتقا یافت.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان، رحیم فلاح زاده سه‌شنبه اظهار داشت: به منظور توسعه شبکه تلفن ثابت و دیتای خانگی با هدف ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مشترکان با تلاش کارشناسان فنی و متخصص حوزه شبکه، پنج دستگاه تجهیزات پیشرفته کافوی نوری در محدوده مرکز تلفن ثابت مینوشهر خرمشهر نصب و راه اندازی و وارد مدار شده است و طبق برنامه برای دو کافوی دیگر نصب شده با انجام عملیات برگردان نیز، راه اندازی و وارد مدار خواهد شد.

وی افزود: نصب و راه اندازی این کافوهای نوری پیشرفته با هدف رفع نیازهای ارتباطی و توسعه در شبکه تلفن ثابت در آینده و همچنین به منظور ارائه خدمات نوین ارتباطی در نقاط مختلف منطقه مینوشهر خرمشهر بوده است.

فلاح زاده گفت: نصب و راه اندازی کافوهای نوری، پایداری ارتباطات شبکه تلفن ثابت، شرایط دسترسی مشترکان به اینترنت پهن با سرعت های بالاتر و ارتباط مخابراتی با کیفیت را فراهم کرده است.

 وی افزود: از سال قبل تاکنون پنج کافوی نوری پیشرفته از نوع G pon در مینوشهر نصب و راه اندازی شده است که سرویس های قابل ارائه شبکه های FTTH در ساختار GPON معروف به سرویس های Triple Play هستند .  به این معنی که هر سه نوع سرویس Voice ، Video و Data در این ساختار قابل ارائه هستند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان بیان داشت: مشترکان برای رفع خرابی تلفن ثابت خود می توانند از طریق ۲۰۱۱۷ (تماس از تلفن ثابت و همراه) و یا شماره گیری کد ussd *2020# از طریق تلفن همراه اقدام کنند. 

 مرکز تلفن ثابت کم ظرفیت مینوشهر خرمشهر ۲هزار تلفن ثابت دارد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=13141

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.