تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
5
در هفته محیط زیست اعلام شد:

توجه ویژه شرکت ملی حفاری ایران به ارتقاء فرهنگ زیست محیطی

  • کد خبر : 11574
  • 23 خرداد 1401 - 13:21
توجه ویژه شرکت ملی حفاری ایران به ارتقاء فرهنگ زیست محیطی
امید جنوب- سرپرست محیط زیست شرکت ملی حفاری ایران گفت: این شرکت با اولویت قرار دادن ضوابط و مقررات سازمان حفاظت محیط زیست، توجه ویژه ای به ارتقاء فرهنگ زیست محیطی دارد.

سرپرست محیط زیست شرکت ملی حفاری ایران گفت: این شرکت با اولویت قرار دادن ضوابط و مقررات سازمان حفاظت محیط زیست، توجه ویژه ای به ارتقاء فرهنگ زیست محیطی دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، مریم حمیدوای با گرامیداشت هفته جهانی محیط زیست ( ۱۶ تا ۲۲ خردادماه )، افزود: در این ارتباط با این هفته اقدامات فرهنگی مختلفی نظیر تهیه فایل های آموزشی شامل (پاورپوینت، پوستر و …) صورت پذیرفت و برای استفاده و بهره برداری کارکنان در سامانه مکاتبات اداری بارگذاری و ارسال گردید.

وی اظهار کرد: همچنین علاوه بر کاشت نهال و انواع درختچه با هدف افزایش سرانه فضای سبز در ادارات ستادی و مجموعه های کارگاهی شرکت در مناطق عملیاتی در نقاط مختلف کشور، برنامه های متعددی در این خصوص در دستگاه های حفاری برگزار شد.

حمیدواری گفت: به طور مثال در اقدامی خودجوش و داوطلبانه کارکنان اردوگاه دکل حفاری  ۸۱ فتح مستقر در میدان نفتی مارون در گستره مناطق نفتخیز جنوب مبادرت به خرید نهال و درخت کاری و کاشت گل پیرامون دستگاه حفاری و اردوگاه آن کردند.

سرپرست محیط زیست شرکت ملی حفاری ایران که واحد تحت مسئولیت وی زیرمجموعه مدیریت HSE، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت است، توضیح داد: میان این شرکت با اداره کل حفاظت محیط زیست در استان خوزستان و  شهرستان های استان  و دیگر استان هایی که دستگاه های حفاری استقرار و فعالیت دارند، هم افزایی ،  همکاری و نشست های مشترک مستمر برقرار است و این همکاری ها در جهت حفظ محیط زیست در بخش های آب، خاک و هوای مناطق پیرامونی بسیار موثر و مورد توجه بوده است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=11574

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.