تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
4

برگزاری نشست مدیران و مشاوران مناطق نفت خیز جنوب با نمایندگان مردم بهبهان و رامهرمز در مجلس

  • کد خبر : 16620
  • 22 خرداد 1402 - 11:38
برگزاری نشست مدیران و مشاوران مناطق نفت خیز جنوب با نمایندگان مردم بهبهان و رامهرمز در مجلس
امید جنوب- نشست مشترك مديران ارشد شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب با محمد طلا مظلومي نماينده مردم بهبهان و ابراهيم متينيان نماينده مردم رامهرمز در مجلس شوراي اسلامي برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، در این نشست که روز شنبه ۲۰ خردادماه ۱۴۰۲ در اتاق جلسات دفتر مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد؛ نماینده مردم بهبهان، نماینده مردم رامهرمز، مشاور و نماینده تام الاختیار مدیر عامل، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید، مشاور و نماینده مدیرعامل در حوزه مسئولیت های اجتماعی، فرمانداران، بخشداران و تعدادی از مسئولین محلی حضور داشتند.

در این نشست در خصوص راه کارهای گسترش تعامل و افزایش سطح همکاری شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت های بهره بردار تابعه، با مسئولین استانی، نسبت به مرتفع کردن نیاز مجاوران تاسیسات نفتی منطقه بحث تبادل نظر شد.

در این جلسه همچنین در خصوص مدیریت هزینه در به اجراء در آوردن پروژه های عام المنفعه، و خدمت رسانی بر اساس نقشه راه و اولویت بندی مشکلات مبتلا به استان، تصمیماتی اتخاذ گردید. 

مهندس صفر علی رئیسی مشاور و نماینده تام الاختیار مدیر عامل ضمن تقدیر از نمایندگان به جهت پیگیری مجدانه امور و مشکلات مردم حوزه انتخابیه خود، گفت: همگی برای انجام خدمت قبول مسئولیت نموده ایم لذا مجموعه صنعت نفت خدمت رسانی به اهالی استان را وظیفه خود دانسته و در اقدامات خود منتی بر مردم نخواهد داشت، لیکن شایسته است سازمانها و ارگانهای مختلف در انجام امور عام المنفعه با یکدیگر هم افزایی داشته باشند.

مهندس رئیسی ادامه داد: از مسئولین انتظار می رود در بازتاب خدمات صنعت نفت نسبت به رفع مشکلات و ارتقا کیفی زندگی جامعه پیرامونی، به گونه ای عمل نمایند که مردم منطقه شاهد خدمات این مجموعه و تاثیر مثبت این قبیل اقدامات در ارتقا زندگی خود باشند.

محمد طلا مظلومی و ابراهیم متینیان نمایندگان مردم و  اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نیز از تلاش های مجموعه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در عرصه های مختلف مسئولیت های اجتماعی، قدردانی نموده  و بر ارتباطات و تعاملات گسترده تر نسبت به پیگیری و حل مسائل ساکنین استان این مجاوران سرزمین های نفتی تاکید کردند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=16620

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.