تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
3
رئیس شورای اسلامی شهر اهواز تاکید کرد؛

باید به سمت کاهش تولید پسماند حرکت کنیم

  • کد خبر : 14138
  • 16 شهریور 1401 - 14:29
باید به سمت کاهش تولید پسماند حرکت کنیم
امید جنوب - رئیس شورای اسلامی شهر اهواز عنوان کرد: احداث سلول شماره دو اقدام خوبی است که می تواند در بحث تفکیک زباله از مقصد و رعایت نکات بهداشتی در این زمینه کمک کند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب سیاوش محمودی پانزدهم شهریور ماه در آیین بهره برداری و افتتاحیه بهره برداری سلول دوم دفع پسماند، اظهار کرد: وظیفه دارم از زحمات تک تک کارگران، سازمان پسماند و همه کسانی که در احداث این سلول زحمت کشیدند تشکر کنم، چرا که در دو سه ماه گذشته وضعیت دمای اهواز بسیار بالا بود و انجام کار در این شرایط سخت جای تقدیر دارد.

وی افزود: در این دوره مدیریت سازمان پسماند، خوشبختانه اقدامات خوبی صورت گرفت و کارخانه ای که سالیان سال تعطیل بود، بازسازی شد و امروز آماده بهره برداری است.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز عنوان کرد: احداث سلول شماره دو اقدام خوبی است که می تواند در بحث تفکیک زباله از مقصد و رعایت نکات بهداشتی در این زمینه کمک کند.

محمودی با تاکید بر اینکه از شهردار و سازمان مدیریت پسماند می‌خواهیم که چرخه پسماند در اهواز حل شود، بیان کرد: پسماند حوزه های مختلفی دارد و آموزش شهروندی در این خصوص باید جدی گرفته شود و به سمت کاهش تولید پسماند حرکت کنیم.

وی گفت: در رابطه با موضوع تفکیک از مبدا طرحی را شورای شهر ارائه داده بودند که انتظار داریم مدیریت شهری، شهردار و سازمان پسماند به جد ورود کند و تفکیک از مبدا را آغاز کنیم.

محمودی با بیان اینکه زمینه سرمایه گذاری در اهواز وجود دارد، گفت: از سرمایه گذاران بخش خصوصی و دولتی دعوت می کنیم تا در رابطه با موضوع پسماند ورود و در حد توان کمک کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با بیان اینکه توجه به موضوع جمع آوری نخاله ها یک مسئله جدی است، بیان کرد: بارها گفته ایم که توجه به موضوع جمع آوری نخاله مهم است و امیدواریم بتوانیم در این خصوص اقدامات موثری را انجام بدهیم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=14138

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.