تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
4

اولویت خدمات شهری توجه به زیبایی و پاکیزگی شهر اهواز است

  • کد خبر : 10897
  • 28 اردیبهشت 1401 - 1:17
اولویت خدمات شهری توجه به زیبایی و پاکیزگی شهر اهواز است
امید جنوب - علی اصغر اسدالهی معاون خدمات شهری شهرداری اهواز اظهار کرد: نیروهای خدمات شهری بر زیبایی و پاکیزگی شهر توجه لازم را داشته و در این راستا اقدامات متعدد و مهمی انجام داده اند.

 به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از سایت شهرداری اهواز، علی اصغر اسدالهی معاون خدمات شهری شهرداری اهواز اظهار کرد: نیروهای خدمات شهری بر زیبایی و پاکیزگی شهر توجه لازم را داشته و در این راستا اقدامات متعدد و مهمی انجام داده اند.

وی با بیان اینکه نیروهای خدمات شهری مناطق هشتگانه شهرداری اهواز ماموریت های متعددی را بر عهده دارند، افزود: از جمله خدمات و اولویت خادمان شهر توجه به مسئله زیبایی و تمیزی سطح شهر است که باید همواره به صورت ویژه، منظم و هماهنگ انجام بگیرد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز عنوان کرد: از دیگر موارد مهمی که باید به آن توجه ویژه داشت پاکسازی و امحاء نوشته و آگهی های بر روی دیوارها است که در زیبایی بصری اهمیت بسیاری دارد چرا که عدم توجه به این موضوع باعث می شود بعضا سایر اقداماتی که در راستای زیبا سازی صورت می گیرد دیده نشود.

اسدالهی گفت: پاکسازی معابر با پاک کردن رد پای زباله در پیاده روها گام مهمی در پاکسازی شهری است؛ به این صورت که زباله ها بدون کیسه در معابر انداخته نشوند و در مخازن تعیین شده جایگذاری شوند.

وی گفت: بسیاری از اقدامات در بخش خدمات شهری شهرداری اهواز به صورت شبانه روزی برای جلب رضایت شهروندان انجام می شود که مهم ترین آنها پاکیزگی شهر است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=10897

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.