تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
2
عضو شورای شهر اهواز:

اعلام همکاری انجمن های مردم نهاد برای بهبود وضعیت فضای سبز شهری

  • کد خبر : 11620
  • 25 خرداد 1401 - 12:21
اعلام همکاری انجمن های مردم نهاد برای بهبود وضعیت فضای سبز شهری
امید جنوب- سید ناصر مهداوی گفت: می توان با نهال کاری وضعیت فضای سبز و پارک های منطقه 4 اهواز را بهبود بخشید؛ انجمن های مردم نهاد بسیاری برای همکاری در این خصوص اعلام آمادگی کرده اند. باید از این چنین ظرفیت هایی بهره برد.


.

امید جنوب – سید ناصر مهداوی رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اهواز عصر امروز در آیین افتتاحیه پارک غدیر کوی بهارستان، زمین ورزشی عین دو و بهره برداری از ۲۲ هزار متر مربع آسفالت محلات کوی انقلاب، کوی علوی و ورودی اهواز به اندیمشک که با حضور جمعی از مدیران شهری برگزار شد، عنوان کرد: شهردار اهواز شب گذشته تا پاسی از شب در بین شهروندان این منطقه حضور داشتند و به صحبت های ساکنین با دقت گوش دادند؛ از این بابت از وی کمال تشکر را داریم.
وی با اشاره به مشکلات منطقه لشکر آباد عنوان کرد: متاسفانه وضعیت آسفالت این منطقه مناسب نیست. البته در این خصوص سازمان آب و فاضلاب اهواز نیز مقصر است و همکاری های لازم را انجام نمی دهد.
مهداوی با بیان اینکه آبرسانی به فضای سبز منطقه به درستی انجام نمی پذیرد گفت: متاسفانه چندین روز می گذرد و فضای سبز منطقه همچون فضای سبز خیابان کارگر آبرسانی نمی شود. این موضوع باعث می شود تا همه زحمات کشیده شده برای احداث این پارک ها از بین برود. وضعیت فضای سبز منطقه را می توان با آبیاری به موقع بهبود بخشید.
وی اظهار کرد: می توان با نهال کاری وضعیت فضای سبز و پارک های منطقه را بهبود بخشید؛ انجمن های مردم نهاد بسیاری برای همکاری در این خصوص اعلام آمادگی کرده اند. باید از این چنین ظرفیت هایی بهره برد.
مهداوی تصریح کرد: انتظارات بسیاری در حوزه خدمات رسانی به این منطقه وجود دارد و متاسفانه علی رغم فعالیت های بسیار در این خصوص بازهم مشکلات بسیاری وجود دارد. شهروندان انتظار دارند تا شهرداری اهواز و شورای شهر با همدلی یکدیگر وضعیت شهر را بهبود ببخشند. این مردم شهید پرور هستند و از اسلام و انقلاب دفاع کردند و در همین راستا برازنده بهترین امکانات هستند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=11620

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.