تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
2
مدیرعامل آبفا خوزستان خبر داد:

اختصاص ۱۰۳ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های آب و فاضلاب آبادان و خرمشهر

  • کد خبر : 11407
  • 17 خرداد 1401 - 12:17
اختصاص ۱۰۳ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های آب و فاضلاب آبادان و خرمشهر
امید جنوب- مدیرعامل آبفا خوزستان از اختصاص ۱۰۳هزار میلیارد ریال برای تکمیل پروژه‌های آب و فاضلاب آبادان و خرمشهر خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از ایسنا، محمدرضا کرمی‌نژاد با اشاره به برگزاری کارگروه طرح توسعه شهرستان‌های خرمشهر و آبادان اظهار کرد: با حضور معاون اجرایی ریاست جمهوری در راستای توسعه زیرساخت های هم آبادان و خرمشهر، در بخش آب و فاضلاب تصمیم بسیار خوبی اتخاذ شد.

وی از اختصاص ۱۰۳ هزار میلیارد ریال برای تکمیل پروژه‌های آب و فاضلاب آبادان و خرمشهر خبرداد و افزود: این مقدار اعتبار در مدت زمان چهار سال و برای تکمیل شبکه‌های آب و فاضلاب و توسعه آب‌شیرین‌کن در اختیار آبفا خوزستان قرار خواهد گرفت.

کرمی‌نژاد تصریح کرد: با اختصاص این مقدار اعتبار و اصلاح شبکه آب و فاضلاب و تکمیل تصفیه خانه ها به عنوان یک زیرساخت در آبادان و خرمشهر، بخشی از مشکلات در این ۲ شهرستان برطرف خواهد شد.

مدیرعامل آبفا خوزستان گفت: با توجه به عزم دولت برای به حداقل رساندن مشکلات پیش بینی می شود در مدت زمان یک سال مشکلات اساسی در بخش آب و فاضلاب شهرهای آبادان و خرمشهر برطرف خواهد شد و مردم اثر آن را خواهند دید.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=11407

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.