تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
2

احتمال قطعی آب در ماهشهر و بندر امام خمینی

  • کد خبر : 12886
  • 09 مرداد 1401 - 16:47
احتمال قطعی آب در ماهشهر و بندر امام خمینی
امید جنوب - معاون بهره‌برداری شرکت آب جنوب شرق خوزستان از قطعی برق ایستگاه پمپاژ منصوری یک و احتمال قطعی آب در مناطقی از جنوب شرق خوزستان خبر داد.

سید بهرام یوسف پور در این خصوص اظهار کرد: وزش باد شدید در منطقه منصوری یک باعث افتادن دکل‌های برق فشار قوی در این منطقه شده و به واسطه آن برق ایستگاه پمپاژ منصوری یک نیز قطع شد.

به گزارش امید جنوب به نقل از سازمان آب و برق خوزستان، وی افزود: در حال حاضر گروه‌های تعمیراتی و عملیاتی این شرکت با همکاری گروه‌های برق منطقه‌ای در حال برطرف کردن قطعی برق می‌باشند، که با توجه به وضعیت جوی منطقه این عملیات زمان‌بر است.

یوسف پور اظهار کرد: ایستگاه پمپاژ منصوری یک، تقویت فشار آب ارسالی به مناطق جنوب شرق استان را برعهده دارد و در حال حاضر با توجه به قطعی برق از دیزل ژنراتور برای تامین برق مورد نیاز استفاده می‌شود.

معاون بهره برداری شرکت آب جنوب شرق خوزستان خاطرنشان کرد : در حال حاضر با حداقل توان آبرسانی، در حال تامین آب مناطق مورد نظر هستیم، ولی در صورت طولانی شدن زمان وصل برق، امکان قطع آب در مناطق ماهشهر و بندر امام خمینی می‌باشد، لذا از کلیه ساکنین در این منطقه خواستاریم ضمن صرفه جویی در مصرف آب نسبت به ذخیره سازی آب مورد نیاز اقدام نمایند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=12886

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.