تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
13
شهردار اهواز عنوان کرد:

مدیریت منابع اولویت شهرداری اهواز در جهت رفع مشکلات

  • کد خبر : 5567
  • 02 آذر 1400 - 22:37
مدیریت منابع اولویت شهرداری اهواز در جهت رفع مشکلات
شهردار اهواز گفت: تلاش می شود تا با مدیریت صحیح منابع شاهد مشکلات کمتری باشیم و خدمات لازم نیز به مناطق کم برخوردار ارائه شود.

به گزارش امید جنوب، رضا امینی شهردار اهواز در حاشیه بازدید از مسائل و مشکلات منطقه کوی مهدیس اظهار کرد: برنامه هایی از ابتدا برای رفع مشکلات محلات کم برخوردار داشتیم و پیش از این محلات توسط شورای شهر نیز شناسایی شده اند، اگر چه در ادوار گذشته محله های کم برخوردار مشخص شده بودند اما به دلایلی رسیدگی لازم صورت نگرفت.

وی افزود: اراده جدی این شورا و به تبع آن شهرداری این است که در مسیر عدالت اجتماعی و فضایی از نظر توسعه امکانات، اقداماتی را در برنامه های کلان، میان مدت و کوتاه مدت انجام بدهیم تا بیشتر منابعی که حاصل می شود صرف رفع معضلات مناطق محروم شود.

امینی عنوان کرد: اگر چه ممکن است در مناطق برخوردار هم مشکلاتی وجود داشته باشد اما مناطق کم برخودار از حداقل ها هم محروم هستند.

شهردار اهواز گفت: مردمی بافرهنگ بالا، متدین و انقلابی در محلات کم برخوردار با مشقت زندگی می کنند و حق آن ها بیشتر است و به نظرم در حق آن ها کوتاهی شده است و باید جبران شود.

وی تاکید کرد: باید بتوانیم منابع لازم را تامین و رضایت شهروندان را شاهد باشیم و روزی برسد که فاصله طبقاتی محلات را به کمترین حد ممکن برسانیم، تا در محلات برخوردار و کم برخودار توازن نسبی برقرار شود.

امینی با بیان اینکه مدیریت منابع از موارد اصلی رفع معضلات مناطق کم برخودار است، تصریح کرد: تلاش می شود تا با مدیریت صحیح منابع شاهد مشکلات کمتری باشیم و خدمات لازم نیز به مناطق کم برخوردار ارائه شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=5567

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.