تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
8

۶۰۰ میلیارد ریال به آسفالت خیابان‌های آبادان اختصاص یافت

  • کد خبر : 9972
  • 22 فروردین 1401 - 12:19
۶۰۰ میلیارد ریال به آسفالت خیابان‌های آبادان اختصاص یافت
امیدجنوب- شهردار آبادان گفت: ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی و آسفالت برخی خیابانها و معابر شهری آبادان به طول ۶۰ کیلومتر اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب،حسین حمیدپور دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: طرح های عمران شهری آبادان به سازمان برنامه و بودجه اعلام شده و در چند روز آینده مناقصه آنها برگزار و عملیات اجرایی آنها نیز ظرف ۲ ماه آینده آغاز خواهد شد.

وی بر لزوم همکاری و هماهنگی کلیه دستگاه‌های خدمات‌رسان در این زمینه تاکید کرد و گفت: همکاری همه دستگاه‌های خدمات‌رسان حوزه شهری در این زمینه بیش از گذشته نیاز است به همین دلیل شهرداری آبادان، کارگروه عمرانی و خدمات شهری را برای اولین بار در این شهر تشکیل داده است.

شهردار آبادان اظهار داشت: هدف از تشکیل این کارگروه تشریح اقدامات صورت گرفته در حوزه شهری از سوی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی و نیز اعلام طرح های در دست اجرا همچنین طرح های آینده آنها است تا از حفاری مجدد خیابان ها و معابر آسفالت شده آبادان جلوگیری شود.

حمیدپور از دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهری آبادان خواست مناطق شهری را که حداقل تا پنج سال آینده برنامه‌ حفاری برای آنها ندارند به این شهرداری اعلام کنند.

وی گفت:دستگاه‌های خدمات‌رسان باید طرح های حفاری در حوزه شهری آبادان را که برای یک تا ۲ سال آینده تعریف شده به این شهرداری اعلام کنند تا بتوان بر اساس آن برای آسفالت و بهسازی خیابان ها و معابر این شهر برنامه ریزی کرد.

شهردار آبادان اظهار داشت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تامین قیر مورد نیاز امسال بین ۵۰ تا ۶۰ کیلومتر از معابر آبادان در مناطق مختلف از جمله ایستگاه هفت الی ۱۲ بهار، سده، ذوالفقاری و علوانیه بهسازی و آسفالت خواهند شد.

حمیدپور گفت: برای اجرای هر کیلومتر آسفالت حدود ۱۷ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که امیدواریم این اعتبار در زمان مناسب به شهرداری آبادان تزریق شود.

وی افزود: عدم همکاری ادارات و دستگاه های خدمات رسان در این راستا باعث کند شدن روند رو به رشد در حوزه عمران شهری آبادان که به تازگی آغاز شده خواهد شد و تبعات منفی این امر مهم را باید پاسخگو باشند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9972

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.