تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
2

۴۷ میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه در شرکت گاز خوزستان ثبت شده است

  • کد خبر : 10736
  • 12 اردیبهشت 1401 - 20:34
۴۷ میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه در شرکت گاز خوزستان ثبت شده است
امید جنوب - رئیس اداره ایمنی و آتش نشانی شرکت گاز استان خوزستان از ۴۷ میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه تا پایان سال گذشته در شرکت گاز خوزستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از ایرنا سعید مهراد پور اظهارداشت: با نهادیه نشدن فرهنگ پیشگیرانه HSE در امور شرکت گاز استان خوزستان طی ۶ سال گذشته حوادث مخرب و ناتوان کننده‌ای برای کارکنان این شرکت رخ نداده است.

وی تصریح‌کرد:  مدیریت ریسک عملیات و فعالیت‌ها، مدیریت HSE پروژه‌ها، ادارات و تاسیسات در شرکت گاز خوزستان انجام می‌شود که بازرسی و ممیزی‌های مستمر، صدور مجوز کار به صورت شبانه روزی، هدفمندسازی و تقویت آموزش ‏های موثر HSE را به دنبال دارد.

رئیس اداره ایمنی و آتش نشانی شرکت گاز خوزستان با اشاره به اینکه سال گذشته ۴۷ میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه در این شرکت به ثبت رسیده است، افزود: این در حالی است که یکی از مهمترین دلایل بروز حوادث در صنعت نفت ضعف در اجرای  نظام پروانه ‌های کار محسوب می‌شود.

مهرادپور تصریح‌کرد: با رویکردی پیشگیرانه و به منظور اطمینان از انجام ایمن فعالیت‌ها و عملیات‌ها در سطح شرکت، “مجموعه مقررات نظام پروانه کار جدید” از مهمترین برنامه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۱ است.

بر اساس این گزارش، در سال ۱۴۰۰  تعداد ۱۹ هزار و ۶۵۹ مورد مجوز کار شامل پرمیت کار گرم، پرتونگاری، کار در ارتفاع، کار برقی و ورود به فضای بسته، توسط امور HSE شرکت گاز خوزستان صادر شده است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=10736

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.