تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
6
با هدف شتاب بخشی در عملیات تولید

۴۵ دستگاه حفاری در نیمه نخست سال در نقاط نفتخیز کشور جابجا شد

  • کد خبر : 4397
  • 26 مهر 1400 - 9:47
۴۵ دستگاه حفاری در نیمه نخست سال در نقاط نفتخیز کشور جابجا شد
امید جنوب - با هدف شتاب بخشی در عملیات تولید نفت و گاز 45 دستگاه حفاری سنگین خشکی در نیمه نخست سال جاری در نقاط نفتخیز کشور جابجا شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران محمد رضا نیل ساز رئیس اداره کل ترابری شرکت در توضیح بیشتر در این باره گفت: جابجایی دکل های حفاری با استفاده از ناوگان ترابری سنگین شرکت و شرکت های پیمانکاری حمل و نقل محقق شد.

وی با اشاره به اینکه جابجایی هر دستگاه حفاری با به کارگیری افزون بر ۱۲۰ خودرو کشنده سنگین و فوق سنگین انجام می شود، افزود: حمل و نقل دکل های حفاری و متعلقات آن در مدت پیش گفته در قالب ۵ هزار و ۷۱۹ محموله صورت پذیرفت. نیل ساز مسافت طی شده در این زمینه را ۷ هزار و ۲۵ کیلومتر عنوان و اظهارکرد: عملیات جابجایی دکل ها در شش ماه اول سال توسط تیم های فنی و تخصصی ترابری با همکاری پلیس راهور در محورها  و جاده های دسترسی استان های خوزستان، فارس، اردبیل ، گرگان و سیستان و بلوچستان انجام شد.

رئیس اداره کل ترابری شرکت ملی حفاری ایران گفت: از ابتدای فروردین تا پایان شهریورماه  4 هزار و ۷۴۲  محموله سایر کالاها و مواد نیز به موقعیت عملیاتی استقرار دستگاه های حفاری ارسال گردید.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=4397

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.